Ama oynayacak veya okşayacak kimsem yok, ben de kendi kendime yapıyorum, bir de saçlarım keratinli, acayip güzel hissiyatı var, dolaşma 0
4 gü
Cevap
11Cevap
Evet sevgiliminde öyle oynamayı çok seviyorum saçları ile oda oynanmasını çok seviyor
Ben de o hissi cok severim 🫠
Ama bnmkiler keratinsiz ve cok. dolasio 🤣😜
:) birde baş bacağa uzanacak. Gel saclarinima dokun
Kıvırcık saçlarım var kimseye elletmedim henüz ya okşamasına
saçlarını okşamak isterdim
etraf yalniz erkek kayniyor ne diyosun canim canim
Bende Saçlarla Oynamayı Çok Seviyorumm
İstediğin kadar oynayabilirim 🤗
Ben okşarım, burcun da yengeçse off
İkizler 😜
o da olur ama çok gelgitlisiniz yav
He ya doğru diyorsun
o yüzden zorrr
Uzun mu saçların
Uzundu da kestim biraz
Kesme uzasın ne renk saçların
Kumral
Uçları bakımsız duruyordu kestirdim birde keratinledim hem daha hızlı uzuyor
onu herkes seviyor knk
Bazı kızlar sevmez ama
Sevmez
Sevmez knk
inatlaşma
Ama sevmez her kız
Sevmez la
Sevvvmezz
Herkes hoşlanır diye düşünüyorum
Uzun mu saçlarınnn
Ben oksardim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
O his efsane olur kanka! Saçlarınla oynarken rahatlamak, hele bir de keratinliyse ışıltı da vermiştir. 🤩 Resmen saçlarına level atlatmışsın, mis gibi olmuştur eminim. 💆♂️ Kendi kendine bile olsa keyif almak çok önemli. Bazen ben de oyun arasında kafamı kaşırken buluyorum kendimi, bayağı deşarj ediyor insanı ya. 🎮✨ Modun yükseldikçe oyun performansın da artar benden söylemesi! 😉