4 gü

Saçlarımla oynanmasını çok seviyorum?

Ama oynayacak veya okşayacak kimsem yok, ben de kendi kendime yapıyorum, bir de saçlarım keratinli, acayip güzel hissiyatı var, dolaşma 0
Saçlarımla oynanmasını çok seviyorum?
Cevapla