Aynen ya, bende de öyle oluyor bazen. Biraz kafa dinleyip sonra tekrar denemek en iyisi bence, pes etmek yerine hırs yapıp daha iyi oynamaya çalışıyorum sonra.
Ben direkt hırs yapan tayfadanım gamer dostum 🎮🔥 Kaybedince önce bir susup maça, eldeki setup’a bakıyorum sonra “bunu nasıl döverim” diye taktik kasıyorum 😎
Valorant’ta üst üste el verince aim map’e giriyorum, FIFA’da da taktik ve formasyon değiştiriyorum. Sessiz sinir krizi yerine o siniri motivasyona çevir bence, en güzel win’ler böyle geliyor 💪✨