Nedense vazgeçtiğin anda olur hep, sen vazgeçtiğinde gelir 😏 bende heves meves kalmıyor, o saatten sonra gelse nolur ki?😏 anca sür eşeği Niğde'ye😂
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılBir şarkı sözü vardı.
Yarın hatırımı sorsan ne olur. Bugün hevesimi kırdın bir kere.
Hararetim varken istediğim su hararetim kaçınca gelirse ne yapayım onu 😂
Hacı Mehmet Bahattin Ulusoy'un bir lafı var. "Her şey zamanında" diye 😂 Her şey zamanında olmalı 😂
182 Yorumla- +1 yıl
Hacı Mehmet bahattin ulusoy kim yahu o nereden çıktı 🤔 ama doğru demiş
- +1 yıl
Yaz Google amcaya çıkar karşına 😂 belki başka doğru lafları daha çıkar karşına 😂
- +1 yıl
yazdım lise çıktı 😂 gittiğin lise dimi bu 😂
- +1 yıl
Evet 😂 Ne günlerdi be özledim lise zamanlarını 😂
Ulusoy firmasını duymuşsundur herhalde. O eleman işte yazdığım. Torunları o liseyi yaptırdı adına. - +1 yıl
Ulusoy mu ıyyyk 😏 keşke bilmesem beynimde yer kaplayan boş bir bilgi daha 😂
- +1 yıl
Niye ıyk 🙄 Sen benim hemşehrim için nasıl ıyk dersin 😡 ne yaptı sana benim hemşehrilerim 😡
Neden sevmiyırsun bizi 😔 - +1 yıl
Karadeniz sevmem insanını hiç sevmem kusura bakma ama seni seviyorum haa bir de Nurgül oda giresunlu unuttum🤭 bi seni bi onu seviyorum 😍🥳 Onun harici 3 tanıdığım Of'luydu her durum şartta kendini över abartır bi de yılışıklar yaa 🙄😏
- +1 yıl
Ben de ofluyum 🥺🥺
Bak en yakın arkadaşın Giresunlu. Karadenizi ve insanını sevmeye çalış artık 😂
O sevmediğin oflular eski flörtler mi 😂 - +1 yıl
1'i flört diğerleri arkadaşımdı. 😂 Düşünsene hepsi Of'lu çıkıyormuş ofu fethetmiş kadar olurdum tövbe 😱😂
- +1 yıl
Kehanetlere göre totitoti Karadeniz insanıyla arasını düzeltmezse dünyada türlü türlü felaketler olacakmış 😳 aman haa dünyayı düşünüyorsan Karadeniz ve insanıyla aranı sıcak tut 😳
- +1 yıl
Sence dünya benim umurumda mı? 🤔
- +1 yıl
O dünyada Nurgül ve ben olduğum için umurundadır diye düşünüyorum 🥴 Her şeyden herkesten geçersin ama Nurgül ve benden geçemezsin dimi 🥺
Ezip geçebilecek misin bizi 😔 - +1 yıl
Yok yok geçemem siz bi yana dünya bi yana 😂😂 yalandan kim ölmüş 🤔🤭
- +1 yıl
İnşallah sen olmazsın yalandan ölen 😂
Sen bizi ezip geçtin ama biz seni yine de seviyoruz 😔 Başına kötü bir şey gelsin istemeyiz 😔 - +1 yıl
yaaaa 🤗🫠 ama ben sizi seviyorum dedim ki🙄 niye ölmemi istedin şimdi 🙄🥺
- +1 yıl
İnşallah sen olmazsın dedim. Ölmeni istemedim. Sensiz ne yaparız biz :/
Ama sen yalanı azalt ne olur ne olmaz. Bakarsın yalandan ölen ilk kişi sen olursun 🥴 Bize bu acıyı yaşatma 😔 - +1 yıl
En azından yalan söylediğimi söylüyorum yalanıma yalan diyorum ben dürüstüm deyip yalanda söylerdim 😂 İyi tarafından bak 😂
- +1 yıl
Evet 🤔 yalan söylediğini söylediğin için bu bir yalan sayılmaz aslında 🤔
- +1 yıl
aynen öyle 😂
- +1 yıl
"dürüst yalancı"
Kısa filmi çekilir bunun 😂😂
Geçen instagramda bir videoya denk geldim. Filmi çekilse soluksuz izlenir 😂😂 - +1 yıl
Neydi ki🤔🤔
- +1 yıl
Anlatamam. Seyretmen lazım. Atarım denk gelirsem bir daha 😂
- +1 yıl
Puffft🙄 eee o zaman ne diye söyledin ki 🙄 allahtan merak huyum yok unuturum 10 saniye sonra🤭🤭
- +1 yıl
Ama sen görürsün aynısını yapayımda gör🙄
- +1 yıl
Sen hep yapıyorsun 🙄
Yapma nunu 🥺 ben merak ederim 🥺😂😂 - +1 yıl
Merak et diye yapıcam zaten akıllım😂😂😂🥳🥳🤪
- +1 yıl
Yapma 🥺
İnşallah ilgim olmayan bir konuda olur da merak etmem 😂😂 - +1 yıl
Benimle alakalı bi konu🙄 merak etcen mi bakalım🙄😂
- +1 yıl
Onu ederim 😂 yapma öyle şeyler 😂 bir ara senle şu video uygulamasını konuşacağız 😂 ama şu soruları gezeyim. Onu da sonraya bıraktım 🤭😂😂
- +1 yıl
Bırak bırak zaman geçsin unutalım😇 hadi sıradaki soruya koşalım😂😂😂🤭
- +1 yıl
Ben unutmam 😂 unutursam bir sıkıntı vardır 😂
- +1 yıl
Unutmamanda sıkıntı 🥺🥴
- +1 yıl
Unutmak o kadar kolay mı sandın 😔
- +1 yıl
Bana kolay😪😪
- +1 yıl
Seni bilşyoruz 😪
- +1 yıl
Seni de biliyoruz🙄
- +1 yıl
Bil beni hep unutma 😂😂
- +1 yıl
😂😂 işime gelmeyince üzgünüm nunu 😂 sende beni unutursun bu dunya hayın dünyya 😂😂
- +1 yıl
İşime gelmeyince bunu hatırlatıp unutacağım 😂😂
- +1 yıl
Unutuyosun zaten 😂 sadece dile getirmez insanlar işime gelmedi diye ben getiriyorum 😂
- +1 yıl
Anaaa. Sol baş tırnağımın ete yakın yerindeki yarım ay şeklindeki beyazlık sağ baş tırnağımınkşnden yarı yarıya küçük neredeyse 😳 şimdi yorumu okurken farkına vardım. Seninkiler nasıl 😳
- +1 yıl
ciddi ciddi baktım 😂😂😂
eşitler 😂 - +1 yıl
Benim diğer tırnaklarda yoklar 😂 işaret parmaklarımda azıcık var. Öbürleri boş 😂 sol elimde orta ve yüzük parmakta 0.7 uç ile çizilmiş kadar var 😂
Sağlık sorunu mu acaba 🤔 bir şey eksikliği habercisi olabilir 🤔
Mesela para 💵 🥴😂😂 - +1 yıl
Yüzük ve serçe parmaklar dışında diğer 3 ünde var vitaminsizlik belirtisi falanmış bence doğru 🤔 bazen olmuyor bazen oluyor
- +1 yıl
Meyve yemiyorum hiç. Ondan olabilir. Demir eksikliği sanırım 🤔 bir ara tırnaklarımı keserken çatlıyorlardı. Yeni yeni geçti o durum 🤔
Ben abur cubur yerine başka şeylere yoğunluk vereyim biraz 😂😂 - +1 yıl
b12 nelerde var ona bak yee 😂😂
- +1 yıl
Hııı ondan mıymış. Araştırır bakarım 😂
- +1 yıl
Hıı ondan tövbe yaa muhabbet sabah programına döndü nerden nereye 😂🤣
- +1 yıl
Harbi bir avuç yorumda neler neler konuşuldu 😂😂
Yarın akşama ne tatlısı yapacaksın onu da konuşalım 😂 - +1 yıl
Yarın akşama eve geleyim bir şey istemem 🥺😪
- +1 yıl
Seni yol çok yoruyor 🤔
Sana araba hediye edecek zengin birini bulmamız lazım 🤔
Şu hediye sorusundaki çarıklı milyoner hala dolaşıyor mu etrafında 😂 belki araba hedlye edebilir 😂 - +1 yıl
Yok uçtu kuşum🥺😂😂 Çarıklı milyoner olur o anca 😂 arabam olursa şoförde isterim ben arka koltukta ayakalrımı pencereden çıkarıp yastığımı koyup uyuyacağım eve kadar şoför arabayı sürsün trafik çekemem ben 😂😂
- +1 yıl
Ohhh keyfe gel 😂 tehlikeli bir şey ama. Yandan geçen araba çarpar ayaklarına filan 😂 yazık olur 😂 seyir halindeki araçtan sarkmak sakıncalı 😂
- +1 yıl
yahu hayal bu 😂 hayalde niye gelip araba çarpsın ben nasıl istersem öyle olur araba filan yok yol bomboş püfür püfür esiyo miss 😂
- +1 yıl
Heee güzel o zaman 😂 limuzin olsun o zaman 🤔 karşılıklı uzun koltukları olsun 🤔 karşı koltuğa da ben uzanır meyve salatamı yerken ayaklarımı salarım camdan dışarı 😂😂
Hatta tavla oynarız 🤔😂 - +1 yıl
ahahahahha müthiş fikir ama yaa😂 zengin olunca bunu yapalımm 😂
Buzdolabıda olsun yer yer içeriz klimalı aracımızda yata yata evdeki rahatlkla gezeriz 😂 - +1 yıl
Zengin olmak böyle bir şey işte 😂 zenginsen ve sağlığın yerindeyse hayat gerçekten çok güzel 😂😂
- +1 yıl
29 yaşında hala fakir bir çocuksanız hayat çok zor
Cedric 😂😂 - +1 yıl
Karadenizli cedric "sahip olduğum tüm varlığım chensin" 😂😂
- +1 yıl
😂😂😂
Ahhh fındıklı kekim nunu 😂
- +1 yıl
Ahhh elmalı kurabiyem nunu 😂😂
- +1 yıl
Aaaa nunu patatesli böreğim 😂
- +1 yıl
Aaaa nunu çikolatalı pastam 😂
- +1 yıl
Bu uzar gider uyku tutmaz işkence etmeyelim nunulara 😂
Ama elmalı kurabiyeyim demek 😂🤭 beni ne kadar çok sevdiğini anladım 😇🥳🥳 - +1 yıl
Patatesli börek görüncede ben bir mutlu oldum 😇
İyi ki varsın nunu 😇 iyi ki benim nunumsun 😇
😂😂😂 - +1 yıl
yieaaa şaşkınn 🤩😍🥳 asıl sen iyi ki varsın asıl sen iyi ki nunumsun taaam mı 😂😂
- +1 yıl
Tamam nunum öyle diyorsa öyledir 😇😂
Bugün de dedik Allahın izniyle 😂😂 - +1 yıl
ahahahahahahh bakk yaaa 😂😂😂 tam yerinde yaptın cukk oldu 😂
Çok şükür bugünde duydum 😂 yarına allah kerim - +1 yıl
Sağsak yine duyarsın 😂
- +1 yıl
Aksi olabilemezz sağ ol nunu 😂
- +1 yıl
Rica 😂
- +1 yıl
Bu sağ o sağ değil canın sağ olsun yani 😂
- +1 yıl
Aslında sağ ol demek sağ olmak demek. Niye teşekkür anlamı yüklediler ki 🤔 dua desen değil. Bu hayatı yaşamak iyi bir şey mi ki adama sağ ol diyorlar 😂 garşpu😂😂
- +1 yıl
ahahahhaha garşpu kim 😂😂
- +1 yıl
Garip yazmak istemiştim 🥺 başaramadım nunu 🥺
- +1 yıl
zuhahahahfdshfhsd peki ben bunu ne anladım söylimmi 😂🤭 ayyy çok utandım yaa niye öyle sandım ki 😂🤭 ben onu ırıspı diye okudum meğer garipmiş 😂🤣🤣
- +1 yıl
Sonuna bakarsak yarısı benziyor 🤔 ama başına bakarsak garip yazmaya çalışan birinin bulanık gözler ile kalın parmaklarının oyuna getirmesi sonucu ortaya çıkardığı bir sanat eseri olduğu anlaşılıyor 🤔
Nasıl anlamazsın da onu ırıspı sanarsın 😔 - +1 yıl
ahahahhahaha garip demene ırıspı dedim affet nunu 😂🤭🥺 astigmat var bende bulanık görüyorum 🥺
- +1 yıl
Bende de var 🥺 ve ışığı kapattım direkt ekrana bakıyorum. Gözler de yorgun tabi 😪
Göz hastalığımız da aynı çıktı 😳 - +1 yıl
😱Biz nunu olmak için doğmuşuz😂😂
sen niye uyumaıdn geç oldu - +1 yıl
Ben de tam onu diyecektim 😂
Randevuma çok geç kaldım. Ben kaçar 👋 sana iyi gece ve eğlence 😂 - +1 yıl
iyi geceler nunu baş başş 🥳🥳
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
4
Cevap
10Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır kalmıyor pek
10 Yorumla
+1 yılVszgectigim anda asıl nelerden vazgeçtim bilsen 😃
18 Yorumla- +1 yıl
yoo bilmek istemiyorum seninle tartışmıştık bakalım ne zaman engellicem acaba 🤔
- +1 yıl
🤣🤣
- +1 yıl
Sahil havası iyi gelir 😃
- +1 yıl
tamam sen havanı al ama sonra geri gelme
- +1 yıl
Gerilme kız hemen
- +1 yıl
ciddi çok antipatik geliyorsun sevemedim bi türlü 🤔
- +1 yıl
Canın sağ olsun https://youtu.be/A_gPDK73fBU
- +1 yıl
teşekkür ederim seninde
Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı. Bir şeyden vazgeçince bize geliyor olması tezini doğruluyor bu o halde.
11 Yorumla- +1 yıl
Murphy kanunlarının yanıldığını daha hiç görmedim kesin doğru
+1 yılNiğde olması zorunlu mu daha kıyı kesimlere gidemiyor muyuz?
120 Yorumla- +1 yıl
ayy allahım yaa 😂😂 Sen İzmir'e sür bende geleyim hiç gitmedim 😂
- +1 yıl
Ben gittim onlar herşeye başka isim takmaktan kafayı yemişler başka bir yer yok mu
- +1 yıl
ahahah harbi öyle 😂😂 Aydın olabilir
- +1 yıl
Eskiden aymış şimdi ay değil boş ver orayı da en iyisi kayseriye gidelim
- +1 yıl
Ayy aman of sen yer beğenmiyorsun 😂 Aydın merak ettiğim yerlerden biri Kayseriyi hiç merak edesim bile yok onu boşverdim biz ayrı gidek 😂😂
- +1 yıl
Ben zaten başka yere sürsem olmaz mı dedim beraber gidek demedim eşek olasın mı geldi nedir 😂
- +1 yıl
Eşek olarak seni bulmuşken fırsat deyip Aydına gidesim geldi 😂😂😂
- +1 yıl
Eşek olmak için fazla hayaletim benden eşek olmaz 😂
- +1 yıl
Olur olur 😂 ilk yorumunla da kabul etmiş oldun zaten ajdjsajd
- +1 yıl
Kim ne zaman nerede hiçte bile
- +1 yıl
ahahahaha kıyı kesime gideyim diyen sendin 😱😂😂 ve ayrıca kayseri kıyı kesimde de değil çok patladın bugün yaa 😂
- +1 yıl
Kayserinin kıyı kesimde olmadığını belirtmen harika oldu ya cidden 😂
- +1 yıl
ee tabi ne sandın 😂😂yanlış bilgiyle dolaş istemedim 😂
- +1 yıl
Bir yere gideceğim yok üşenirim zaten. Sahi sorunun ana konusu neydi ya
- +1 yıl
Soruyu da sabote etti bide konu neydi diyo 😂
- +1 yıl
Sabotaj ustalık seviyesine ulaştığım birşeydir ç😂
- +1 yıl
farkındalık da var maşallah 😂
- +1 yıl
Ben kolay kolay vazgeçmem çok istediğim şeylerden torti o yüzden hevesim kalır 😄
- +1 yıl
ah be üzüldüm be Saymın 🥺
- +1 yıl
Evet, ben de bi üzüldüm. 😔
- Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
+1 yılKalır herhalde , neyden ne için vaz geçtiğime göre değişir
124 Yorumla- +1 yıl
Şaşırdım ciddi ben şok 😱
- +1 yıl
Neden kız 🤔
- +1 yıl
Çok net düz bir insansın ondan herhalde öyle düşündüm 🤔
Mesela yemek bekliyosun gelmiyor vazgeçip kalkacağın anda sipariş geliyor, işe başvuruyorsun bi türlü dönmüyorlar sen başka yerle görüşüyorsun diğeri pat arıyor, Hazırlanmışsın çıkacaksın yağmur yağıyor çıkmaktan vazgeçip üstünü başını çıkardın pat yağmur dindi, ya da bi insan, bekliyosun bekliyosun gelmiyor vazgeçiyorsun pat geliyor küfür gibi değil mi ya? bana öyle geliyor 😂😂 - +1 yıl
Hee o olaylar 😂
Yemeği beklerim gelmezse ne oldu diye sorarım. İş başvurusu hiç yapmadım bak o konuda bir şey diyemem ama emin oldugum bir şey var sahip olamayacagım hiçbir şey için heves etmem.
Dısarı cıkacam yagmur mu yagdı cıkarım. Birini beklıyorum gelmıyor mu gelmesın milyonlarca insan var umrumda olmaz. - +1 yıl
Aradığımız Gökhana şu an ulaştık 😂 işte bu 😂
- +1 yıl
Merhaba insanlık merhaba 😂
- +1 yıl
Mütevazilik diyince akla gelen insan olarak tarihe geçicen az yavaş 😂😂
- +1 yıl
Estağfurullah sen varken benım ismimin esamesi bile okunmaz torti 😂
Mütevazi = torti 😂 - +1 yıl
bende kendimi mütevazi sanırdım ta ki senin 8 dk önceki yorumu görene dek 😂😂
- +1 yıl
😂😂 senin seviye master bak onun üstüne cıkmak zor iş 😂
Ben sadece hayatı pek ciddiye almıyorum ve umursamıyorum.
Bir şeye heves mi ettim olmadı mı olmasın alternatiflere yönlenirim 🤔
Bir de gerçekten sahip olmayacagım şeye heves etmem ki yani hiç etmedim - +1 yıl
ahahah peki peki en mütevazi benim 😎neden? çünkü olabiliyorum 😂
Olmayacak şeye heves etme diyosun 😏 püff 😏sigara içsem yakardım şimdi 😂
- +1 yıl
https://ibb.co/kGBjBjK
Senin yerine yaktım ben torti 😂
Hayal kırıklıgı yaşamaktansa beklentiyi düşük tutmak cok daha iyi torti bence tabi. - +1 yıl
bardağı orada devamlı tutmuyorsun dimi 😱😱 kaza maza dökülür allah korusun aman haa dikkat ben dökmüştüm de aklıma geldi vicdanım sızladı 🥺
- +1 yıl
Hep orada da hiç dökmedim. Torti sakar demek istemiyorum ama diyecem sakarlık var mı 😂
Dökülürse söker tamir ederim olmadı değiştiririm 😂 film ve müzik izlemek için kullanıyorum zaten iyi bir şey değil - +1 yıl
bi de soruyor🥺 mutfağa girmem yemek filan annem yapar, akşam çay almak için giriyorum dolabın kapağını açtım bardak alacam tezgahtaki şeye çarptım pat düştü kırıldı 🥺 annem mutfağa girdiğini belli ediyosun nolur girme diyo 😂😂 Sakar mıyım bilmiyorum ama her mutfağa girdiğimde bir şeyler oluyor. Bi kere mutfağa adım attım sadece adım atım dokunmadım bi yere bulaşıklıktaki tabak kaydı ses çıktı içerden aha gene girdi diyo bu sefer naptın diyo 🥺 adım çıkmış bi kere oysa benim alakam yok 😂😂
- +1 yıl
Harbiden bu saydığın şeylerin seninle alakası yok 😂😂
Sakarlık değil de sanki dikkat dağınıklığı gibi 🤔
Bir iş yaparken aklının başka yerde olması olayı .
Kendine zarar vermediğin sürece tabak çanak önemli değil be torti. Sen yine de mutfaga girme tabi 😂 - +1 yıl
Aynen öyle. Kafada başka şeyler düşünüyorum çünkü 🥺 kafa başka yerde olunca böyle oluyo🥺
Annem evde yoktu bi kaç gün babam dedi ki yemeği ben yapim 😂 neyi ne kadar koyucak bilmiyor bana soruyor dedim ben yaparım yok yok dedi kendi yaptı 😂😂 beni kendileri sokmuyor bende şikayetçi değilim 😂🤣 - +1 yıl
İyi yönünden bak seni beyin olarak kuşlanıyorlar :)
Kafanda ki şeyleri sıraya koy ve çözüm ara baktın üstesinden gelemıyorsun onu ele. Senden önemli değil sonucta.
- +1 yıl
Çözülcek şey değil ya direkt elemem lazım. Sen kimsin moduna gireyim hemen 😂bu moddan çıkmak bana yaramıyor.
- +1 yıl
İşte bu torti en kısa zamanda yapmalısın bunu 🤔
Bu mod dediğin? Beynımı yakma kız gece vakti 😂 - +1 yıl
"sen kim köpek" modu işte yaa 😂😂
- +1 yıl
Ooffff en sevdiğim mod 🫠 köpeğiyim ben o modun 😂
- +1 yıl
En güzeli mis 😂
gözden yaş akar benden uyku akıyo, ben kaçıyore 😂 İyi geceler Gökhan 🖖 - +1 yıl
Gözden yaş neden aksın ya 😂
İyi geceler mütevazi kadın gorusuruz 👋🏼
+1 yılVazgeçmişim zaten ne hevesi? Hepte öyle olur, elde edemediğinin delisi elde ettiğinin nankörü olur insan...
20 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 6,6b cevap paylaştı.
+1 yılEvet hevesimizi kursağımızda bıraktıktan sonra bir anlamı olmuyor
10 Yorumla Heveslik şeyleri hayatıma sokup sonradan vaz geçmiyorum cünkü hayatıma sokmuyorum en başlarda kontrol saglayıp hevesim varken olcagı varsa adım atıp sonradan bitecek ya da hevesimin geçeceği hiç bir şeyi hayatıma dahil etmiyorum... 🦂 '
10 Yorumla
+1 yılHayır kalmaz artık geçmiştir o iş
20 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılMurphy bizi üzüyor
10 Yorumla
+1 yılVazgeçilince her şey bitiyor maalesef
10 Yorumla
+1 yılO bendede oluyor.
14 Yorumla- +1 yıl
Heves bile boğazımızda kalıyor
- +1 yıl
Hatta ben vazgeçtikten sonra olan şeyi kabul bile etmiyorum 😂 alınnn…. Sen anla gerisini işte
- +1 yıl
Sen eşittir ben 😂 anladım anladım çok güzel anlattın o noktalarla olay tam olarak o 😂😂
- +1 yıl
Ahahah ✋ o zaman 😂😂
Kişilik & Karakter konusunda 9,1b cevap paylaştı. Vazgecince bı anlamı olmaz
10 Yorumla
+1 yılBazen kalıyor
10 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer