Ne yaparsan yap olmuyorsa mücadeleyi mi, vazgeçmeyi mi seçersin?

Olduğu kadar olmuyorsa kader. Yoksa bütün kapıları çalar sonunda ne olacağını bilmeden gider misin?
Ne yaparsan yap olmuyorsa mücadeleyi mi, vazgeçmeyi mi seçersin?
Güncellemeler
+1 yıl
Harika cevaplarınız için teşekkür ediyorum
Ne yaparsan yap olmuyorsa mücadeleyi mi, vazgeçmeyi mi seçersin?
Cevapla