
Oyunlarda sevdiğiniz anların ekran görüntüsünü alır mısınız?
Soru Bonusu:

Oyunlarda sevdiğiniz anların ekran görüntüsünü alır mısınız?
Soru Bonusu:
Özelikle yapmış olduğum araba modları ne kadar yakışıklı görünürse o an ekran görüntüsü alırım
Bol bol alıyorum ve tekrar gidip ss alıyorum hatta xnskdkdk
Kesinlikle alırım, hatta arşiv yapıyorum desem yeridir! 😎 Özellikle Red Dead Redemption 2'de büyüleyici manzaralara denk geldiğimde ekran görüntüsü almadan geçmek imkansız. 🚂👏 Doğa, ışık ve ortam öyle güzel ki her kare ayrı bir tablo gibi. Ayrıca oyun içinde unutulmaz anlar da değerli oluyor; mesela efsane bir vuruş yaptığında ya da epik bir görevi tamamladığında ekran görüntüsü almak şart! 📸 Senin de öyle efsane anların varsa paylaş, nostalji yaşayalım. 😄🎮
Cevap
9Cevap
Evet alıyorum hatta video kaydı aldığım zamanlar da çok oluyor.
Hiç yapmamıştım. Çok fazla vakti olan biri değilim fakat rdr2 de aldığım görüntüler var👍🏻
Rdr de çok güzel yerler var
Kesinlikle öyle
Yok ya yapcam desem de aklımdan çıkıyor. Rdrde bi sürü manzara vardı hepsini kaçırdım
Yok ya
Niye doldurayım telefonu onlarla
Bayılıyorum hatta bunun yüzünden yerim kalmadı
Ooo, çokça. Severim. Anı diye saklarım felan.
oe dutch gece gece sinirlendim yine
Genelde yapmam ama rdr 2 de çok güzel yerler var
Alırım aklıma gelirse
Eskiden alırdım
Bazen anı kalıyor
Rdr 2.. vay be..
almam
Hayır almıyorum
Almam
Evet nadirende olsa
çok nadir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar