
ben genelde basmadan izlemeyi tercih ediyorum oyunun gidişatinı anlamak için
peki siz oyun oynarken direk geçer misiniz yoksa izler misiniz?

İlk oynadığımda sahneleri izlerim ama önceden gördüysem izlemem. direkt oynamaya bakarım. sonuçta görmüşüm bir daha görmek istemediğim sürece gerek yok.
İzlerim çünkü sonunu merak ederim. Ama valorantta extradan videoları da oluyor. Onlara da bakarım, grafikleri mükemmel çünkü ๑
Eig için teşekkürler §
Cevap
4Cevap
Ya sinematik görseller oyunu çözmeden izlemesi biraz saçma geliyo aslında oyunu iyice kavradıktan sonra izlemesi daha zevkli 🤔
Tabi ki ilk kez olunca izlerim de öldükten sonra baştan başlayınca direk geçiyorum. Bazen geçesim geliyor sabırsızlanıyorum ama izliyorum mutlaka.
oyun sinematiklerini izlerim oyun hakkında bilgim oluyor ne yapmam gerektiğini anlıyorum
Gta da bile izlemezdim gider çay filan koyardım o sıra...
İlk oyanyışta evet
Evet izlerim
Oyun oynamam ki🙃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar