Benim severek oynadığım iki oyuna ait ekran görüntüleri ektedir 😄 ilk ikisi Ets2, diğerleri Farming simulator 22 oyununa aittir.
Not: Bana aittir 😄






Benim severek oynadığım iki oyuna ait ekran görüntüleri ektedir 😄 ilk ikisi Ets2, diğerleri Farming simulator 22 oyununa aittir.
Not: Bana aittir 😄






Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Alırım genelde
Black edition mı 🙂
Evet 😊
Çok zevkli bunu sürmesi. Bende de var 😄
Aşırı hem de. Özellikle ses ve fizik.
Motor sesi ve hava sesleri tam istediğim gibi ama retarder sesinden istediğimi alamadım
evet bazen alırdım
Canım gene ETS 2 çekti, Türkiye haritası, güzelinden bir otobüs modu, üff. :D
Retarder ve ventil sesi eşliğinde hafif müzik. Sol cam açık devam et 😄
Yav valla yapma sınav haftası. :D
Tamam reis sana iyi çalışmalar o zaman. Sınav sonrası yapıştır adana İstanbul arası 😄
https://hizliresim.com/oj1y2kf
800 saatimiz yok mu? :D
Eski kaptanlardan kim kaldı be 😄
Eyvallah kral, Adana-Antalya yolunda otobüs boğcam ben tıs tıs. :D
Senin kaç saat?
Taşıyıcı Mods güzel siteymiş harbi, aklım çeliniyor. :D
Bende harita dlcleri eksik o yüzden steam versiyonu oynamıyorum. Steam de 40saat civarı görünüyor. Normalde daha fazla 😄
40 saati sana yakıştıramazdım kral. ;P
Taşıyıcımodsun otobüsleri güzel. Bende 404 setra ve 302 otomarsan var. Çok güzel yapmışlar 😄
Steam dolara geçmeden almadım hata ettim dlcleri 😄
He yav artık zor. 😂
Off ets 2 ne oynanır şimdi beee canımı çektirdin Star Yarab hsxhyshxyshx
Oynuyor musun 😂
Star Yarab ne demek biliyor musun 😁
Allah korusun demek in kurdish hduxheydhsy
Oynuyordum ben çok da seviyorum canım çekti
Sen de bendensin 😄
öyleyim her zaman ;)
Bilirim. Her zaman
Aaa bunları ben de oynuyorum. Hoşuma gidiyor 😄
Çiftçilik de yapıyorsun demek 😄
Yess 😃
Hangi haritada oynuyorsun 😄 mod lazım olursa söyle bende baya mod var
İlyas'ın kamyonu mu o😂
Hayır ama ondan da var😂
Asiye yoksa sürmem😄
Dizisi vardı bunun sen onu mu diyorsun 😄
😄😄
Oyun oynamıyorum 🧘🏻♀️
Başaklar oynar 😎😂
Döverim seni 😂😂
Aaa çok ayıp 😂
Yükselenin belki yaydır 😂😂
Anlamam burç işlerinden. O yüzden yükselen alçalan mevzusuna hakim değilim 😂
İkide bir burcunla bana inat laf atma o zaman 😂😂
Bu yükselen mevzusu ne nasıl anlıyoruz bi söyle 😄
Doğum saatini bilmen gerek😂
Öğleden sonra saat 1 de doğmuşum 😄
İnternetten bakabilirsin yükselen hesaplamaya 😂
Anlamam o işlerden ya neyse 😂
Bazen arada bir alırım
Bazen alıyorum ya çok güzel oluyor.
Oyun oynamıyorum
Ben oyun oynamıyorum ki 🥺
Çok şey kaçırıyorsun 😄
Ondan belki de hayattaki eksiklikler 😄
Belki de 😄
Ayırr aymam ekran görüntüşü
Gülüşümü görmen gerekiyordu 🤗
haahaha benim oğlanın oyun
Sen de başla dayı güzel oyun 😄
senin yaş 33 mü
Aynen
çoluk çocuk var mı
Yok dayı bekarım
bırak oyunu evlen artık çocuğun oynasın, yok mu hayırlı bi kısmet
Bana uzak şeyler onlar dayı. Evlilik çocuk falan.
gayret dayıya düşer yeğenim, ben bakayım buralardan
Sağol dayım Allah razı olsun😄 sen de olmasan kaldık böyle
o iş ben de yeğenim
bizim buralarda dayılar yeğenleri sünnet ettirir, askere gönderir bide everir
sahi sen sünnet oldun değil mi yeğen
O kadarını hallettik dayı. Askerlikte tamam 😄
Ha şöyle işimi kolaylaştır
aldığım oyunlar var
Bu oyun online mi baştaki bende indircem
Online olarakta var ama orada kamyon sürülüyor bildiğim kadarıyla. Otobüs yok. Single takılıyorum otobüsle. Otogardan yolcu alıp başka şehire götürüyorsun. Harita Türkiye haritası.
Nasıl yapıyorsun onu reis mod mu bende istiyorum otobüs seferi falan kamyon yüklü falan ... Bir de istersek normal orijinale dönebiliyor muyuz steamden
@zeynell01 tüm harita dlcleri almış olman lazım bu modu yüklemek için. Eğer hepsi varsa oyuncuyusbis Türkiye haritası modunu indir. Açıklamada yazan sıralamaya göre kur. Otobüs modları internette var zaten. Bu çift katlı setra ücretli. 70 tl ye taşıyıcımods satıyor. Ordan alabilirsin. O404 0302 modları da var bende. Güzel ve kaliteli
Sadece road to black sea var bende :(
@zeynell01 o zaman steam versiyonunu sil. İnternetten full dlc olarak indir. Fark yok zaten.