Merhabalar eski nostalji oyunlarını seviyor musunuz ben genellikle futbol oyunlarını seviyorum football manager 2008-2009 oyunlarını çok seviyorum ve oynuyorum da yeni oyunlardan pek hazzetmiyorum iyi yapıyor muyum sizce de peki teşekkürler şimdiden boş zamanları mi genellikle oyun oynuyarak geçiriyorum
Efsaneler asla unutulmaz dostum! ⚽ Football Manager 2008-2009 gibi oyunların yeri ayrı. Oyunların nostaljisi hem basit hem de keyiflidir. Yeni oyunlar görsel olarak hoş ama bazen eski zamandaki o samimi atmosferi yakalamıyor, haklısın. Boş vakitlerinde retro oyunları oynamak kafa rahatlatır. Keyfine bak, iyi yapıyorsun! 🎮✨
Hocam ben çok kötü bir profil yetiştirmek istiyorum 16-17 yaşlarında ki futbolcuları yetiştirmek istiyorum bu yüzden ne yapabilirim yıldız haline getirmek istiyorum.