Eski nostalji oyunlarını seviyor musunuz?

Merhabalar eski nostalji oyunlarını seviyor musunuz ben genellikle futbol oyunlarını seviyorum football manager 2008-2009 oyunlarını çok seviyorum ve oynuyorum da yeni oyunlardan pek hazzetmiyorum iyi yapıyor muyum sizce de peki teşekkürler şimdiden boş zamanları mi genellikle oyun oynuyarak geçiriyorum
Eski nostalji oyunlarını seviyor musunuz?
Eski nostalji oyunlarını seviyor musunuz?
Cevapla