Eski nostalji oyunlarini seviyor musunuz?

Merhaba dostlar eski nostalji oyunlarini seviyormusunuz ben şu an da vakit geçirmek için FM 2009 oynuyorum bu oyunda nasıl taktik nasıl geliştirmeliyim bir takımı nasıl yönetmem gerekebilir teşekkürler şimdiden herkese
Eski nostalji oyunlarini seviyor musunuz?
Cevapla