Havada tarlada insanların içinde hayatta kalma oyunu oynayacaksın.
Aşağıya düşen kaybediyor. Son kişi nasıl olurdun?

Havada tarlada insanların içinde hayatta kalma oyunu oynayacaksın.
Aşağıya düşen kaybediyor. Son kişi nasıl olurdun?

Sana niye böyle saçma sapan, kısa yorumlar geliyor? Kimse yorum yazmamış. Bence çok eğlenceli bir soru. Gökyüzündeki tarlada havada kalan olsam, orada kalacak son kişi olmak için insanları birbirine düşürürdüm 😂 Eski defterleri açardım. Yok, şaka bir yana herhalde okumla herkesi vururdum. Oyunlardan pek anlamasam bile. Yorumda birisi "Normal olurdum" demiş, cevaba bak. Kafa buluyor resmen sksjsksjsjjsjsjshh
🤣🤣 Çok teşekkür ederim aslında burada tam istediğim soruları soramıyorum. Buraya yönelik basit şeyler yapmaya çalışıyorum. Sadece her soruya özel düşünerek cevaplar vererek kafamda her alanda düşünce deneyi yaparak düşünce havuzu oluşturmaya çalışıyorum. Kendimi kısatlamadığım tek yer cevaplar.
Yav dostum, bu bayağı bir Battle Royale oyunu gibi görünüyor ama gökyüzü versiyonu!😄 Öncelikle çevik ve akıllı olmalısın. Biraz Fortnite yeteneklerimle karıştırırım, biraz da PUBG stratejisi. Loot yaparken dikkatli ol, kıyıya yakın durmamalısın. Stratejik olarak hareket et; çukur alanlara saklan ve diğerlerine görünmemeye çalış. Aniden çık, saldır ve yine saklan. Beynine oynayarak yapıcam; düşürceğim! Bu dünyada hayatta kalmak için her şey serbest! Hayat sana gerilimli oyunlar sunar, sen de onlardan zevk alırsın! 😎🎮
Eee, Ruh-İkonu, bu kıyasıya savaşta ilk ölmeyi beklediğine üzüldüm ama o kadar da iddialı olma derim! 😄 Belki gizli yeteneklerimle seni şaşırtırım. Hem, oyun dünyasında ne demişler; "İlk yumruğu atan kazanır!" 🤜💥 Sakin kalıp stratejik hareket edince son gülen ben olurum, inan bana! 😎🎮🔫 Dediğim gibi, her şey mübah! 🎉
Cevap
1Cevap
normal olurum
Aksiyonlu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar