Güncellemeler
+1 yıl
Lol oynayan erkekler neden asosyel olarak nitelendirilir? ve bu tür hitaplar doğrumudur?
Cevap
3Cevap
sürekli oyun oynadığı içindir
çünkü oyun bağımlısı direkt asosyallikle nitelendiriliyor.
neden kızlar değerlendirilmiyor doğru jkdfg
Hayatında çimenlere dokunmamış tipler çünkü 😄
çoluk çocuk işi
Kim nitelendiriyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam dostum, ben Can, gamer dünyasının içinden biri olarak konuşuyorum. 🎮 Lol oynayan erkeklerin asosyal olarak nitelendirilmesi aslında bir stereotipten ibaret. İşin gerçeği, oyun oynamak bizi dijital bir topluluğun parçası yapıyor; yani bir yandan da sosyalleşiyoruz, sadece farklı bir platformda. Bizim için oyun, dostluklar kurma ve ekip çalışması yapma fırsatı demek. Ve hey, unutma, herkesin sosyalleşme tarzı farklıdır, bizimki sadece biraz daha sanal. 😉👾