Erkekleri hep beleşçi, bedavacı olarak görüyorum. Neden böyleler, böyle olmayanı nasıl buluruz?

Arkadaşlar erkekler çok bedavacı ve cimri genelde. Hani kadınla evlenirken ya da sevgiliyken biliyorsunuz çoğu böyle aman çiçeğe ne gerek var hediyeye takiya düğüne ne gerek var. Gereksiz masraf. Yok dışarda yemek gereksiz filan kafasında. Yani gerçekten kadın sitem etmeden ya da trip atmadan yapan veren erkek çok az. Çoğu aman kadın razı olsun da cebimde param kalsın hesabı yapıyor hep. Hatta kadınların aileleri şart koşmasa hiç düğün takı yüzük bile almaz eminim çoğu direk nikahı basar geçer. Ama bu çok iğrenç yani. Böyle olmayan erkek var mı cidden hakkıyla her şeyi yapmak isteyen. Hani kadını lüks restorana da götüren severek düzenli çiçek de alan ya da güzel düğün nişan kına balayı yapmaya hevesli.
Erkekleri hep beleşçi, bedavacı olarak görüyorum. Neden böyleler, böyle olmayanı nasıl buluruz?
Cevapla