Hala oynadığınız, bir türlü kopamadığınız eski bir oyun var mı?

Hala daha ara ara GTA San Andreas oynuyorum.🙈Görevleri, hikayesi, oyunun o yıllarda yapılmış olmasına rağmen günümüz oyunlarının çoğunda bile olmayan uçsuz bucaksız açık dünyası beni oyuna hala daha bağlıyor ♥️
Hala oynadığınız, bir türlü kopamadığınız eski bir oyun var mı?
Hala oynadığınız, bir türlü kopamadığınız eski bir oyun var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sordun, vitrinde olmaya hak kazandın! 💃 Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! 💖 Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! 🤩 Hala oynadığınız, bir türlü kopamadığınız eski bir oyun var mı?
Hala oynadığınız, bir türlü kopamadığınız eski bir oyun var mı?
Cevapla