Gamer Hiç oynayamadığınız için içinizde ukde kalan eski oyunlar var mı? trinitynin_saçjölesi Takip Et Guru Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Half life'i birinci şahıs oyunu olduğu için oynayamiyorum yahu aşırı başım dönüyor. Nolurdu şunun hikaye tabanli ve karakteri görerek yönetebildigimiz modunu çıkarsalardi degil mi? Hiç oynayamadığınız için içinizde ukde kalan eski oyunlar var mı? Cevapla Oyun Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Gamer konusunda 11,3b cevap paylaştı. Half life hiç oynamadım. 1 0 Yorumla
FiqHShott Takip Et FenomenMaster Yaş: 24 +1 yıl Valla bende half-life ı oynamadım hikayesini hiç bilmiyorum ama cs 1.6 hala oynuyorum 😄 1 0 Yorumla
Dance_with_Devotion Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Gamer konusunda 334 cevap paylaştı. Half Life'ın 3. Şahıs bakış açısıyla da oynayabilirsin 1 4 Yorumla trinitynin_saçjölesi +1 yıl Oyle secenek var mi cidden Yorumla Dance_with_Devotion +1 yıl https://youtu.be/6QQFHmXzPg4Tüm Half Life serisinde Konsol kodlarını kullanarak yapabilirsin Yorumla trinitynin_saçjölesi +1 yıl Aa bu çok iyiymis musait olunca deneyecegim tşkler Yorumla Dance_with_Devotion +1 yıl Kimsenin Half Life oynamadan ölmesine göz yummayız evelallah skjdsjd Yorumla
Atakan222 Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 97% +1 yıl Hangi birini anlatayım ki double dragon mu comix mı Duke nukem mı :) 1 0 Yorumla
ElCuco Takip Et Master Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Oynadım ama hiç bitirmedim oyun serisi. Pek de sevmem aha linç geliyo. Yoktur sanmam 1 0 Yorumla
ahmedd3402 Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Oynamadigim oyun yok eskilerden tabi aksiyon oyunları GTA ve 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Half life hiç oynamadım.
Valla bende half-life ı oynamadım hikayesini hiç bilmiyorum ama cs 1.6 hala oynuyorum 😄
Half Life'ın 3. Şahıs bakış açısıyla da oynayabilirsin
Oyle secenek var mi cidden
https://youtu.be/6QQFHmXzPg4
Tüm Half Life serisinde Konsol kodlarını kullanarak yapabilirsin
Aa bu çok iyiymis musait olunca deneyecegim tşkler
Kimsenin Half Life oynamadan ölmesine göz yummayız evelallah skjdsjd
Hangi birini anlatayım ki double dragon mu comix mı Duke nukem mı :)
Oynadım ama hiç bitirmedim oyun serisi. Pek de sevmem aha linç geliyo. Yoktur sanmam
Oynamadigim oyun yok eskilerden tabi aksiyon oyunları GTA ve
half life candır