Hiç oynayamadığınız için içinizde ukde kalan eski oyunlar var mı?

Half life'i birinci şahıs oyunu olduğu için oynayamiyorum yahu aşırı başım dönüyor. Nolurdu şunun hikaye tabanli ve karakteri görerek yönetebildigimiz modunu çıkarsalardi degil mi?
Hiç oynayamadığınız için içinizde ukde kalan eski oyunlar var mı?
Hiç oynayamadığınız için içinizde ukde kalan eski oyunlar var mı?
Cevapla