Gamer Oyunu tek oynamak mı daha keyiflidir yoksa birisi ile beraber mi? FiqHtShoT Takip Et FenomenMaster Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Oyunu tek oynamak mı daha keyiflidir yoksa birisi ile beraber mi 🤔#Gamer Tek oynamak Beraber oynamak Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Oyunu tek oynamak mı daha keyiflidir yoksa birisi ile beraber mi? Cevapla Oyun Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Gamer konusunda 11,3b cevap paylaştı. Sevgili ya da arkadaşlarla oynamak elbette 1 0 Yorumla
miaorkitty Takip Et Xper 6 Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Oyuna gore degisiyor, bazi oyunlarda dunyami kendim kurup sekillendirmeyi seviyorum, bazilari arkadaslarimla oynarken daha eglenceli 1 0 Yorumla
Farlander_SUPREME Takip Et Bilge Yaş: 20 , eic 100% +1 yıl Değişir. Ben genelde tek oyunculu oyunları seviyorum. 1 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Tek oynuyorum ama birileri olsa daha eğlenceli olurdu ya mesela Lethal Company oynayabileceğim bi ekibim olsa çok eğlenceli olur 1 0 Yorumla
isabella181919 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Oynamıyorum oynasamda ya arkadaşlarımla ya da sevgilimle 0 0 Yorumla
1905Anonim Takip Et Xper 2 Yaş: 121 +1 yıl Beraber daha zevklidir bazı oyunlarda ama bazı oyunlarda tek olmak daha iyidir. 1 0 Yorumla
sozsuZzaman Takip Et Master Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Tek oynamak iyi düşmanım olsun istemem 😂 2 0 Yorumla
MadagaskarAslanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Fark etmez yaptığım her şeyden zevk alırım 😃 1 0 Yorumla
Serdaryaman006 Takip Et Xper 7 Yaş: 39 , eic 89% +1 yıl bazıları tek bazıları çift oynamayı severim 1 0 Yorumla
Semih6934 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Gamer konusunda 654 cevap paylaştı. Tek oynamak daha iyi. 1 0 Yorumla
aahahaaghauuayagaha Takip Et Xper 3 Yaş: 21 +1 yıl anlayamadığım birsey olursa yanımdaki anlatie diye 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Sevgili ya da arkadaşlarla oynamak elbette
Oyuna gore degisiyor, bazi oyunlarda dunyami kendim kurup sekillendirmeyi seviyorum, bazilari arkadaslarimla oynarken daha eglenceli
Değişir. Ben genelde tek oyunculu oyunları seviyorum.
Tek oynuyorum ama birileri olsa daha eğlenceli olurdu ya mesela Lethal Company oynayabileceğim bi ekibim olsa çok eğlenceli olur
Oynamıyorum oynasamda ya arkadaşlarımla ya da sevgilimle
Beraber daha zevklidir bazı oyunlarda ama bazı oyunlarda tek olmak daha iyidir.
Tek oynamak iyi düşmanım olsun istemem 😂
Fark etmez yaptığım her şeyden zevk alırım 😃
bazıları tek bazıları çift oynamayı severim
Beraber oynamak daha keyifli.
Tek oynamak daha iyi.
tek. kendimle mücedele etmeyi seviyorum😀
Şu sıralar tek
oyuna göre değişir
Tekken 8
biriyle oynamak
Beraber her şey daha güzel olur
anlayamadığım birsey olursa yanımdaki anlatie diye
Tek oynamak güzel
tek oynamak
Oyun oynamıyorum
Tek oynayalım