Bir Ankara'lı olarak tabi ki oyun havası derim :) Ama okey de favorilerim arasındadır :)
Okey Peki ya sizce?
#Ankaralı
#Aşkİlişkileri

#Ankaralı
#Aşkİlişkileri

Okey için en az dört kişi olması araya başkalarını araya almayı göze alamam kıskanırım oysa oyun havası oynamak iki kişi yeterli oluyor bu yüzden oyun havası oynamayı tercih ederim
bir ankaralı olarak önce eşli okey oynayıp rakipleri yenip oyun havasıyla kutlamak derim 👍😇😇😇😇
Sevgiliyle okey oynamak genelde sonu çekişmeli kavgayla bitiyor Olsada
ilişkiye bak sevgili değil de sanki kahvehane arkadaşı
Cevap
28Cevap
Oyun havası daha keyifli olur. En azından stres yok :)
Sevgili ve oyun kelimeleri yanyana gelince aklıma yatağım gelir;
Yatak oyunları.
Sevgiliyle karşılıklı okey oynamak saha heyacanlı olur sanırım
oyun havası.
damatlık ve gelinlikle beraber. ;)
Karşılıklı okey oynamak
Bir Ankaralı olarak okey diyorum bende
Karşımda olsun da ne yaptığımız teferruat kalsın ❤
Haydi çiftetelliye ayşe fatma hayriyeeee💃🏼🕺🏼
Tabu oynamak diyorum.
angaralıyız gardaş laaa dabi oynayacaz😂😂😂
Oyun havası. Zeybek, çiftetelli gibi
Okey kızların oldugu masada sarmiyo jkjkjk
Okey, erkekler oyun oynayınca sevimli oluyor.
Oyun havası der geçerim
Oyun oynamak
Oyun havası oynamak tabiki
Daha zevksiz eğlenceleriniz var mı?
PAPCİ oynamak
Okey oynamak 😁
Okey oynamak
satranç.
Konsol oynamak
Okey tabisi
Okey
İkisinde eğlenceli...
Tavla
Horon
Oyun havası 😂😂
Tavla oynamak sdf
Film izlemek daha eğlenceli
Okey
Halay çekmek
Oyun havası tabikide
Yerine gore
İkisinide oyna
Hiçbiri
oyun havası..
Yerine göree
Oyun havası
101 tabiki
Pubg oynamak
Bilardo
Oyun elbette pubg
Evett
Hicbiri
İkisininde yeri ayrı
Pisti oynamak
Okey oynamak bence
Okey oynamak
Oyun havası bence 🤣
Oyun havası
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar