Oyunları tek başınıza mı, arkadaşlarınızla mı oynamak daha keyifli?
#Soojin #Jende

Oyunları tek başınıza mı, arkadaşlarınızla mı oynamak daha keyifli?
#Soojin #Jende

brolarımla olunca zaten sadece sohbeti için bile oynanır o yüzden cevabı belli.
peki sen hangisini daha keyifli buluyorsun?
Tek başıma oynamak güzel
Kötü oynadığım için açıkça söyleyeyim
qwhsjksnshm
öyle
Tek oynamak daha keyifli bana göre ama hepimizin ortak oynayacağı oyun ise seve seve oynarım 😊
Cevap
13Cevap
Yalnız oynamak
Arkadaşlarla oynamak daha iyi.
Hem infolar sağlam oluyor, hem de sohbet muhabbet eğleniyorsun.
İyi bir yapay zekanın olduğu Ready or Not gibi taktik oyunları mükemmel.
Tek başıma çünkü arkadaşlarım güzel oynayamıyor 😄
türüne göre değişir online oynanabiliyorsa eşimle oynarım
Arkadaşlarla tabii ki
Hikayeli oyunları daha cok sevdiğim için tek başıma oynamak daha zevkli 😇😇
Farketmiyo benim için jdjs
Oyun olsun yeter shjdhd
Öyle valla jdjjxjjsjxj
Arkadasla tabi ama bendeki oyunlarin cogu arkadaslarda yok bazen de oyun zevklerimiz tutmuyor
En güzeli sevgiliyle oynamak bence :)
Arkadaşlarla oynamaaak
Tek oynuyom oyun içi arkadaşım yok 😒
Tek Başına Takılıyorum ben oyunlar da
Arkadaşsız oyun zevkinin kaldığını düşünmüyorum
Arkadaşlarla oynamak daha keyifli.
Arkadaşlarla çok güzel oluyor
Tekken oynarım
ruh halime gore degisiyor
Tek başıma.
Arkadaşlarla
Tek severim
Ikiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar