Mesela adam a side'da kutu arkası bekliyor adamın yakınlarında bir yerde crossu tutup tarıyorum sırf hs gitsin diye ana olmuyor adam benim yapmadığımı yapıyor.
Cs:go'da aimim iyi kas hafızamda iyi ama Bi türlü adamın kafasına crossu getiremiyorum yardım edinn?
Ayarlarını tam olarak yapamamış olabilirsin. Sensitivity ayarlarını tam olarak tutturamamış olabilirsin. Bütün ayarlarını tam olarak yapmış olsan bile bazen şans senden yana olmayabiliyor. Kesin bir şey söylemek zor olsa da en rahatı özel oyunlar aracılığı ile problem yaşadığın konularda pratik yapabilirsin.
0
7 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yorumunuz için teşekkürler. Tüm oyun ayarlarım (hassasiyet, cross vs..) bunlar tam elime avcuma cuk diye oturacak tipte. Şunu fark ettim oyunda alakasız yerlere vursan bile şansa hs atıyor sırf bu şanslar yüzünden çok satıyor, çok oynanıyor,. Bazende mesela bıçakla koşarken bir anda karşıma adam çıkıyor mp7'le tarıyor bende sütünü dökmüş kedi gibi bakmakla kalıyorum öldükten sonra da küfür etmemek için kendimi zor tutuyorum daha sonra bu dejavu 5-10 kere daha karşıma çıkıyor oyundan gün güne soğuyorum.
Soran
+1 yıl
Şunuda eklemek isterim mesela crossu adamın kafasına getiriyorsun ama cross üzerinde olduğu halde 0 hit yazıyor ben bunu gördükçe delleniyorum abi.
Bu durum benim de başıma geliyor. Hs attığım ortada ama vuramamışım. Ping vs. kaynaklı olduğunu düşünüyorum.
Soran
+1 yıl
Bende öyle olduğunu düşünüyorum. Pingli olan insanlar daha avantajlı gibi çünkü nedense 4 adama ping sayesinde hs atıyor (ışınlana ışınlana). Birde benim monitör 75 hz adamların ki bende daha büyüktür kesin konuyla alakasız ama hz büyüklüğüyle ölmek alakalı olabilir mi?
Ne kadar yüksek hz o kadar daha hızlı tepki süresi olduğu için etkili
Soran
+1 yıl
Yok abi ya benden bu kadar cs ile vedalaşma vakti geldi artık sırf bu merhaba meseleler yüzünden daha da oynamam aradan 20 yıl geçse gine de bir şey değişmeyecek. Oyun oynanacak gibi değil *** kanseri olucam daha fazla oynarsam.
Soran
+1 yıl
merhaba yazmamıştım ama klavyenin tahmin azizliği*
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ayarlarını tam olarak yapamamış olabilirsin. Sensitivity ayarlarını tam olarak tutturamamış olabilirsin. Bütün ayarlarını tam olarak yapmış olsan bile bazen şans senden yana olmayabiliyor. Kesin bir şey söylemek zor olsa da en rahatı özel oyunlar aracılığı ile problem yaşadığın konularda pratik yapabilirsin.
Yorumunuz için teşekkürler. Tüm oyun ayarlarım (hassasiyet, cross vs..) bunlar tam elime avcuma cuk diye oturacak tipte. Şunu fark ettim oyunda alakasız yerlere vursan bile şansa hs atıyor sırf bu şanslar yüzünden çok satıyor, çok oynanıyor,. Bazende mesela bıçakla koşarken bir anda karşıma adam çıkıyor mp7'le tarıyor bende sütünü dökmüş kedi gibi bakmakla kalıyorum öldükten sonra da küfür etmemek için kendimi zor tutuyorum daha sonra bu dejavu 5-10 kere daha karşıma çıkıyor oyundan gün güne soğuyorum.
Şunuda eklemek isterim mesela crossu adamın kafasına getiriyorsun ama cross üzerinde olduğu halde 0 hit yazıyor ben bunu gördükçe delleniyorum abi.
Bu durum benim de başıma geliyor. Hs attığım ortada ama vuramamışım. Ping vs. kaynaklı olduğunu düşünüyorum.
Bende öyle olduğunu düşünüyorum. Pingli olan insanlar daha avantajlı gibi çünkü nedense 4 adama ping sayesinde hs atıyor (ışınlana ışınlana). Birde benim monitör 75 hz adamların ki bende daha büyüktür kesin konuyla alakasız ama hz büyüklüğüyle ölmek alakalı olabilir mi?
Ne kadar yüksek hz o kadar daha hızlı tepki süresi olduğu için etkili
Yok abi ya benden bu kadar cs ile vedalaşma vakti geldi artık sırf bu merhaba meseleler yüzünden daha da oynamam aradan 20 yıl geçse gine de bir şey değişmeyecek. Oyun oynanacak gibi değil *** kanseri olucam daha fazla oynarsam.
merhaba yazmamıştım ama klavyenin tahmin azizliği*
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!