
Şöyle bi partner bulsak birlikte zaman geçirsek tadından yenmezdi dediğiniz oluyor mu? :D

Şöyle bi partner bulsak birlikte zaman geçirsek tadından yenmezdi dediğiniz oluyor mu? :D
Kesinlikle oluyor. Oyunları her zaman solo oynayan birisi olarak gerçekten bazen bunu istiyorum. Bazen takımıma çok eğlenceli duolar denk geliyor. Çok hoşuma gidiyor ama maalesef yok.
Cevap
6Cevap
Hayır kim yok maalesef
Ya yakın arkadaşımla oynarım ya da sevgilimle oynardım.
Cs 1.6 daki arkadaşlarım bana yetiyor 😄
arkadaşlarım var zaten ya :D
Evet var.
Bazen var gibi oluyor
Olabilir fark etmez
Soruyu ben unuttum hanımefendi sen nasıl buldun 😄
Ben bulurm
Saygılar
Çok şükür yok..
Güzel totem 😄
steam arkadaşlarım 0
Bende de var işte birkaç kişi ama oynayamadıktan sonra hiçbir anlamı yok. En güzeli senin gibi sıfıra indirmek listeyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?