Boş vakitlerimde enay gibi oturup düz duvara bakıyorum *usta ne güzel boyamış heee* diyorum. Varsa 3-5 bilgisayar oyunu oynamak isteyen kız/erkek fark etmiyor... toksik insanları çekemiyorum belirteyeyim bu yüzden karşı cinsle oyun oynamak daha keyfli olur. Ayrıca favor oyununuz nedir? Benim Need for speed Most wanted 2005 🤍 aşkla sürdürdüğüm tek oyun oldu.
kanka valo oynamıyoruz biz ya bilemedim sarmıyor bizi hiç :D sadece 1-2 arkadaşım var onlar çağırdığı zaman ancak zaman öldürmeye gidiyorum şu son 1 aydır geceleri 2-5 el falan HARD CS giriyoruz rank kasıyoruz yükseldik baya bakalım. :D nereye kadar.
Bazı arkadaşlarım oynuyordu onun dışında Faceıt girmedim kendim onun dışında 7 kişiyiz kanka zaten biz yarımız Supreme oynuyoruz şu an :D hani yer olsa buyur diyeceğim de :D hiç eksiğimiz olmuyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Online oyun varsa oynarız ama ekip falan olsa iyi olur
Knk tekim ya bide oyunlarla EHH aram (Nfs hariç 🤠)
MW 2005 bir başka hikayeydi :D Severiz.
yayınıma gel izle istiyodan fmskxdm oynuyorum hala ya
sağ ol kanka ya :D çocuklarla giricez şimdi sana iyi nosslar :D
ne gircen 🤠 valoisa kanser etmek akar
kanka valo oynamıyoruz biz ya bilemedim sarmıyor bizi hiç :D sadece 1-2 arkadaşım var onlar çağırdığı zaman ancak zaman öldürmeye gidiyorum şu son 1 aydır geceleri 2-5 el falan HARD CS giriyoruz rank kasıyoruz yükseldik baya bakalım. :D nereye kadar.
uuu faceit 10um 🤠
Gelin taşıyım sizi clelvşsş
Bazı arkadaşlarım oynuyordu onun dışında Faceıt girmedim kendim onun dışında 7 kişiyiz kanka zaten biz yarımız Supreme oynuyoruz şu an :D hani yer olsa buyur diyeceğim de :D hiç eksiğimiz olmuyor.
başka oyun olursa girebileceğimiz bakarız :D
Ey bakalım ben de milleti kanser edim valoda Ööfşeşgğd
niye bilerek mi kanser ediyon :D
knk valoda aimgod'um resmen tskımı her fırsatta deli ediyorum bilerek vurmuyorum ölünce vuruyom falan vösşzşld konuşarak sinir ediyorum 🤠
aksdjasd kafayı yemişsin
Nabim knk 20k saatim var biraz ds ben trollim aaaaə
asassad :D trolle gitsin
Malsf
Ağb o kadar yarışcaktık hani? Korktun tabi anahtarını alıcam diye dimiiii
Değerli vaktim yok malsf
Nei değerli vaktin yok mu? 🤨🤨
Napcan vakti değerli *olduktan* sonra?
Vaktim yok yani mxmsmwkfkeke
Nə yapıyor olabilirsin ki yəgən? Söylə də yardım ədəm🤠
Büyük isler 🤡 dolu insanız napalm
Üf gel o zmn atom parçalayak belki zamanda yolculuk yaparız 🤠
Sen parcala c. nm 🤠
Nie 🤨 Aaæee bak hydrogen atomu var patlayalım gel 💖
Kolay gelsin 😌
tşks hanımefendi💖