Düşündüm de ben yeteri kadar vakit geçirmiyorum bu oyunlarla. Puzzle, kutu oyunları, masa oyunları vs. Hep online, hep dijital bitiyor ömrümüz 😅





Eğer öyle bir ortam kurulacak kişiler var ise neden olmasın 😂 çocukken bu şekil oyunları fazla oynardım ben kızma birader, monopoly, tabu, yapboz ve tombala 😊
Cevap
7Cevap
Hayır oynamıyorum arkadaşım yok çünkü
Üzdün…
Yok tek takılmak iyi :D ama arkadaş ortamı da fena olmazdı
Eskiden Aşk oyunları oynardık.
Şimdilerde, herkes bir birini kandırma, aldatma oyunu oynuyor.
Zamana ayak uyduramıyorum. Hala dürüstlük peşinde koşuyorum ne aptalım.
Dürüstlük mü Cesaret mi
Şişe Çevirmece
Tam ergenlik dönemini hatırlamalık oyunlar ya, severek oynuyoruz biz.
Zaman internet ve pc oyun çağı olduğu için istesen de kolay kolay masabaşı oyun oynayamazsın.
bazen tek başıma oynuyorum evde akşamları. Bu arada üstteki oyun var bende
kız kankilerim ile geçen kış sürekli bizde uno oynardık
Online oyun oynamayı süper mario'dan sonra bıraktım.. Direkt temaslı oynuyorum artık.. 😄
Eskiden çok oynardım ama artık hiç oynamıyorum
Tavla ve 101
Oynayacak kimse yok ki oynayalım
Evet ne aileden biri var ne de arkadaşlar kaldı.
Ben severim.
Oynuyorum
Evet kafede 101 oynuyoruz 😅
Tabii her zaman
Uno, okey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?