AC Valhalla mesela. Sırf müziği oyuna çekiyor beni. Ama çok sıkıcı. Bitiremedim bi türlü. NFS Unbound aynı şekilde. Oyun güzel ama ben takıldığım yerde, beceremediğim yarışı sürekli baştan deneyip bitirmek istiyorum. Sen bunu sınırlarsan tadı kaçar. Bari seçenek koysaymış tercihe bağlı olarak. O da yok.
Sevdiğiniz ama bir türlü sonunu getiremediğiniz bir oyun var mı?
Genellikle başladığım oyunu kötü de olsa bitiririm ama şu ana kadar sadece Batman oyunu vardı onu bitirememiştim çünkü saçma sapan mekanikleri ve bir aşırı gereksiz zor bölüm vardı, o görevde sıkılıp bırakmıştım.
Cyberpunk ve Valhalla ya başlamıştım 4-5 ay önce bitiremedim hala oynamaya vakit bulamıyorum. AC nin yeni oyunu çıkmadan Valhallayı bitirsem iyi olacak
Ben de Horizon serisini bitirmeye çalışıyorum PS’den. Daha ilk oyundayım. Televizyon genelde dolu oluyor ya da ben yorgun oluyorum hafta içi pek oynayamıyorum. Daha ilk oyunda olduğumu düşünürsek ben RDR’a bu sene başlayamam 😂😂 hatta Skyrim de aynı şekilde. Oyunu mod yükleyerek oynamışımdır yaklaşık 50 60 saat eğlencesine, ama normal oynayıp bitirmeye uğraşmadım hiç. Ah bi bitirmek amacıyla başlasam gerisi gelecek de işte 😅
Ben de Ps'de oynuyorum ve neyseki odamda televizyon var da oradan oynuyorum yoksa salondan imkansız olurdu dhhfjcgd ben de işte Until Dawn'a başladım sadece bir karakter için ama oyun da sardı fjgjcjghx bütün sonları bitirince RDR'ye başlayacağımm