
Oyun oynamadan önce yanınıza ne tür içecek alırsınız 🤔
#Gamer #FiqHShott

Oyun oynamadan önce yanınıza ne tür içecek alırsınız 🤔
#Gamer #FiqHShott
Genel olarak oyun oyarken yemem yemem sadece yanıma kola alırdım. çünkü oyun oynarken full odaklandığım için yemek dikkatimi dağıtır bu yüzden de kola alırdım. ama film izlerken daha çok bira veya viski veya küçük atıştırmalıklar olabilir
Cevap
5Cevap
Film izlerken kahve, bir kadeh şarap. :D soruları kendime göre uyarlıyorum
Tamam kardom 😅
Su alırım sadece çünkü sürekli içeceği alıp içmek istemiyorum laptop olduğundan dolayı
1 litrelik ppdeki bardağı doldurup içine de bir shot viski döker içerim
Zevk meselesi, şahsen kola, kahve, su... alkolle, şarapla, sigarayla falan aram olmaz hiç, sevdiğim biri istese bile içmem.
Meyvesuyu veya sıcak çikolata
Geceleri kahve
Illa icecek almam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?