Genel olarak kahve içtiğim için bu sorunun cevabı da belli aslında bende. Ama kimisi kola türevi soğuk içecek tüketiyor. Siz en çok hangi tür içecek tüketirsiniz?
Sıcak içecekleri tercih ederim.
Soğuk içecekleri tercih ederim.
Ne bulursak abi.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Oyun oynarken en çok hangi içeceği tercih edersiniz?
Genelde su içiyor olsamda, soğuk içecekler daha iyi gidiyor sanki. Dondurma vs de güzel gidiyor ama içecekler tüketim bakımından daha kolay olduğu için, içecek alıp oyuna girmek daha güzel.