Sizin de atmosferine hayran olduğunuz oyunlar var mı?

Youre a good man Mr. Morgan.
You're a good man Mr. Morgan.
"Sana sahip olduğum her şeyi verdim."
"Sana sahip olduğum her şeyi verdim."

"Anlatılmaz, yaşanır" sözünü harfi harfine hak eden bir yapım. Aynı anda hem çok geç fark etmiş hem de ne yazık ki satın almak için indirime girmesini bekleyerek hata etmiş olmanın üzüntüsünü yaşıyorum. Steam değeri 300 lira ama bana göre binlerce lira değerinde.

Abartmadan şunu söyleyebilirim; Hafıza sildirmek mümkün olsa sadece oyunun hikayesini unutup kalitesini hatırlayacak olsam 300 lira değil 3000 bin lira bile verirdim.

Sizin de atmosferine hayran olduğunuz oyunlar var mı?

Oyunun atmosferini, karakterlerini ve hikayesini anlatmaya ne kelimeler ne de zaman yeter. Açık dünyada rastgele gelişen olaylar, yan görevler ve tabii ki hikaye görevleriyle tarifi imkansız deneyimlere imza atıyoruz.

Aynı anda hem çeteyi hayatta tutabilmek için omuz omuza verilen mücadeleler hem de çete içi hesaplaşmalar. Sen sevdiğin, değer verdiğin insanların can güvenliği için her şeye göğüs ger ama koynunda beslediğin yılan en savunmasız anında seni soksun.

Ama en kötüsü o yılana değil de Tüberküloza (verem) yenil.

Peki ya sizin atmosferine, hikayesine veya karakterlerine hayran olduğunuz oyunlar var mı?

#BayGeveze

Sizin de atmosferine hayran olduğunuz oyunlar var mı?
Cevapla