Öncelikle burada Online ya da Offline hiç fark etmez ben size Offline olarak söyleyeceğim oyun kesinlikle Valley sebebi ise oyuna daha başlar başlamaz yürüdüğünüz yerlerde atmosfer geçişlerinde müzikleri çok çok iyi verilmiş ve sizi aşırı derecede iyi hissettiriyor grafikleri fazlaca sizleri tatmin etmekte ayrıca etrafta gezdiğinizde çok güzel canlılara rastlamak mümkün oyuna başlarken seyahat halinde kayığımız ile gezerken birden bir mağaranın işine sürükleniyoruz ve hikaye burada başlıyor biraz etrafı gezdiğimizde çok güzel büyük bir araziden oluşan atmosfer bizi karşılıyor ve hikaye burada başlıyor etrafta bulduğumuz ipuçları ile aslında bu bölgenin savaştan kalma bir yer olduğunu ve insan üstü deneylerin yapıldığı ancak daha sonra kapatıldığını öğreniyor bölümün ilerleyen zamanlarında ise bu fabrikanın hala çalıştığını tehdit olduğunu öğreniyoruz ve ilerlerken bize bazı güçler bahşeden bir mekanik bir makine giyiyoruz temel özellikleri ise yüksek zıplama hızlı koşu üzerine olmasına rağmen bu makinenin en büyük özelliği etrafta yaşan her canlının ruhunun alabiliyor ve geri verebiliyor amacımız ise bunları kullanarak bilmeceleri çözüp fabrikanın merkezini bulup yok etmek büyüleyici mekanları sinematikleri ve mükemmel müzikle eşlik eden atmosferi ile düşük dosya boyutu ile kısa bir oyun deneyimi sunsa bile sizi fazlasıyla tatmin edebiliyor.
Şimdiye kadar oynadığınız atmosferi en güzel oyun hangisi?
Merhaba Ben korku oyunlarının atmosferine bayılıyorum. Genel olarak tüm korku oyunlarında atmosfer önemli olduğu için yapımcılar o yönde daha fazla emek harcıyorlar. O oyunlardan RE serisi, Outlast serisi, Amnesia ve aklıma gelmeyen birçok oyunu örnek verebilirim. Gerçekten başarılı yapımlar bunlar.
Call of duty de Moskova’ya indiğimiz sahnenin atmosferi örneğin unutulmaz. Filmlerde bile işlenmiştir. Rdr 2 atmosferi çağı bile bize yaşatıyor. Bt3 deki her bölüm her an gerçeği andırıyor.