Eşim oyun bağımlısı. Boşanmak istemiyorum, ne yapabilirim?

Selam ben 27 yaşındayım ve 4 senelik evliligimden 3 yaşında bi kizim var. Evlendikden 2 Sene sonra Eşim Freefire adinda bi oyun keşfetti ve o günden beri oynuyor. Başlarda günde 2 saat falan oynardi ama artik tuvaletteyken bile oynuyor. Kizinla biraz vakit gecir deyince bu oyun bitsin 10 dk oynarim diyor bu 10 dk dada saate bakip duruyor. Kizim bile artik babasi olsada olmasada umursamiyor istemiyor babasini. Ben bir süre aldirmadim zaten eve işden gec geliyor karişmayim dedim ama artik yemekde bile oynuyor yüzüme bakmaz oldu. Onunla konusmayi denedim ama kendine koydugu saat sinirlamalarini bile tutamadi. Bende efden püfden artik onunla tartisir oldum. Sizce ne yapabilirim başka kötü huyu yok ama bu şekildede yaşayamiyorum. Bir kizim oldugu icinde tekrar bi evlilik yapmakdan korkarim yanlizda kalamam diye düsünüyorum. Sizin fikirleriniz nedir bu durumla alakali.

Eşim oyun bağımlısı. Boşanmak istemiyorum, ne yapabilirim?
Cevapla