
Oyundaki asıl amacınız nedir eğlenmek mi yoksa kazanmak mı 🤔
#Gamer #FiqHShott

Oyundaki asıl amacınız nedir eğlenmek mi yoksa kazanmak mı 🤔
#Gamer #FiqHShott
Çok hırslı biriyim aslında bilgisayarın başına oturduğum da eğlenmek için oturuyorum ama bir anda kazanmak için hırs yapıyorum ve kenetleniyorum oyuna.
Eğlenmek için oynuyorum, keyif alamıyorum.
Kazanmak için oynuyorum, kaybediyorum.
Bu dünya üzerinde benim başarı sağlayabileceğim hiçbir oyun yok.
Stres atmak için girmiştim, zaman öldürme falan üç yıl boyunca stressiz günüm olmadı, üste bir de vp için paralar ödedim. Akıllanır mıyım? Asla.
Cevap
15Cevap
Kazanmak
Normal oyun oynadığım için eğlenmek ön planda ama kazanmak da önemli
Plan basit hünkarım. Çıkabildiğim kümeyi tespit ederim. Çıkabildiğim kadar çıkarım. Sonra eğlenceme bakarım
Hakikaten oyun yapmış adamlar dedirtmesi lazım. Uncharted, the last of us, cod, detroit, red dead redemption vb
Her ne kadar oyuna eğlenmek için girsem de, Hırs yapıyorum. Hırs yapınca da amacım kazanmak oluyor. 😊🤎
Dopaminle uyuşturucusunu almak icin oynuyorlar. Dünyanın en büyük kötülüklerinden birisi oyun oynamak.
Rekabetçi oyunlarda kazanmak, diğerlerinde eğlenmek.
Kazanmak. Kazanmadığım bir maçta eğlenmiyorum eğlenenleri de anlamıyorum ama şanslılar biraz.
Tek amacım eğlenmek
Eğlenmek zaten kazanamıyorum
Eğlenmek tabiki
Her ikiside bir eglenmessem oyunu oynamam kazanmassam eglenmem
Eğlenmek
Kazanmaya oynarım genelde.
Eğlenmek amacım.🎮
Merhabalar 🙃
Tabiki de eğlenmek
Eğlenmek. Strese girmeye gerek yok.
kazanınca zaten eğleniyordum
Her ikisi de
İkisi de
Eğlenmek tabi
Kazanmak
Kazanmak
Kazanmazsam eğlenmem
Kazanmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?