Oyundan manita yapılır mı? Ayrıca oyun ciddiyetini yitirmez mi? 😃

Oyundan manita yapılır mı? Ayrıca oyun ciddiyetini yitirmez mi? 😃

Ben sanal ortamda tanıştığım birini bile istemezdim hayatımda. Oyun falanda hiç oynamazdım. Nasıl olduysa bir şekilde bir oyuna başladım. Ts diye bir program üzerinden konuşuyorduk. Birde sese zaafım vardır ayıptır söylemesi 🙈 sesinden etkilendim, sohbet muhabbette sarıyordu eğleniyorduk. Ama ikimizde baya ciddi düşünüyorduk. Kısmetin nerden çıkacağı belli olmaz düşüncesiyle telefonlaşmaya falan başladım derken. Yanıma geldi görüştük gezdik tozduk sohbet ettik. Her şey güzeldi. Sonra ben ayrıldım. 9 aylık bir ilişkimiz olmuştu. Hiç yapmam dediğim şeydi aslında. Sonra oyunu bıraktım ve o zaman oyunu aslında onun için oynadığımı fark ettim. Bir daha da hiç oyun oynamadım 😂
Aptallıktı belki de bilmiyorum. Ama onunlayken mutlu olduğumu biliyorum 😁
Oyundan tanıştığın biriyle ilişki yaşamak mantıklı değil. 😂
Evet ama insan reelde tanıştığı biriyle ilişki yaşamalı bence 😂
Keşke kütüphanede tanışsam ama kütüphaneye gitmiyorum😂
Oyun oynayan bir insan değilim ki normalde. 😂 Aslında her şey abimin nişanlısı aradığı zaman oyuna bakar mısın 2 dakika demesiyle başladı. Arada bir oyunu bırakırdı bana. Bazen gider sigara içerdi. O çocuğun sesini de ilk o zaman duymuştum. Aslında oyuna sarma sebebim de oydu. Sonradan bir bağımlılık gibi oldu lakin 3-4 ay falan oynadım sonra bıraktım 😂
Sonu kötü bitmeseydi keşke ama olmuyor işte. Sanaldan oyundan tanışınca güvenemiyorsun 😁
Bunu böyle nitelendirilenlerin oyunda sevgili bularak evlendiğini gören şu gözlere anlatma yokluk değil nasip kısmettir bu işler. Büyük lokma ye büyük konuşmamak lazım.🎮😏☺️
Onlar işte gerçek çapkın. Adamda ki dili düşün artık. Oradan buradan uzun uzun yazmak , dil dökmek yok.
Oyundan sesli iletişim ile manita yapıyor , helal olsun derim
Benim oyundan manita yapma amacım bana eşlik etsin, oyun arkadaş olsun, tek kalmayayım falandı. Tabii herkesin amacı farklı yokluk ya da varlığa göre değişir
Cevap
30Cevap
Akıl işi değil yeminle.
Hayır değildir. insan sevilmeye ve sevmeye ihtiyacı vardır. o zaman evlenenlerde yoklukta olduğu için evleniyor diyebiliriz
Kuzenim öyle evlendi kız bir oyun indirmis bilmiyormus ama oynamayi ben sana ögreteyim demiş ondan sonra 3 sene sevgili oldular evlendi clash of clash mı neydi oyunun adı zorla ailedeki herkese oyunu indirtip kaln kurmustu bizim sülale biraz kaçık
Gamer'lar boş vakitlerini oyunla geçiriyor, kafelerde, barlarda, orada burada olmuyorlar. Gayet normal oyundan biriyle tanışmak bana göre. Ben gamer değilim ama kız kardeşim gamer ve Dota oynarken tanıştığı Rus bir erkekle beraber 3 yıldır, evlenmeyi planlıyorlar.
Ona bakarsan manita yapanlar da yokluk içinde. Hem cinsel anlamda hem de ilgi anlamında hepsi aç. Hepsi aç köpek
Alakası yok. Ortak zevk aldıkları ortamda buluşup devamı nasıl olur merak edip devam etmişler.
Dans kursunda tanismaktan ya da bir dil kursunda tanismaktan farkı yok.
Aşkın nereden geleceği belli olmuyor hani illa yokluk içinde deyip bir kıstas vermem doğru olmayacaktır.
Japonya gibi olduk o yüzden gerçek hayatta insanlarla iletişim kurmak çok zor komşuluk veya akrabalık bitmiş çıkarı olmayan selam bile vermiyor artık
Ben konuya biraz uzağım…
Şu üçünü bağdaştiramadım… Oyun-Manita-Ciddiyet bu ucu nasıl bağlantılı olabılıyorkı 🙈
Benim arkadaşım iki yıllık sevgilisiyle pubg da tanıştı. Çok da iyiler
Yokluk denmez, belki doğru kişi odur yani. İllaki karşımıza zembil ile inecek hâli yok sonucta
Oyunda manita yapanlar nedense hep ortaokul veya liselileri çağrıştırıyor bana. 😄
Ne alaka ya anlık gelişiyor ben gerçekten buluşup görüşeceğim sandım
ortak bir zevkte buluşuyorsun sonuçta yokluk denmez buna. her önüne gelen kadına ya da erkeğe sarıyorsa yokluk odur.
Nasıl oluyor o iş 🤔 oyunda maniti korumak gibi mi öyle mi etkiliyorlar kızları 😂🤷🏻♀️ Bilemedim
Sanaldan sevgili bulmak artık çok normalleşti
Oyunda manita yapan insanla site de manita yapan aynı. Yokluk diyelim
yioo degildir yapilir 4 senemize giriyoruz 🤭
Oyuna bağımlı insanlar genel olarak a sosyal olurlar, bu nedenle böyle bir ihtiyaç doğmuştur.
Reeldekine güvenemiyoruz, sanaldan nasıl olur Allah bilir. Sonu pek iyi değil gibi
Asla takıma kadın oyuncu almıyoruz. Dikkat dağitmakta birebirler 😂😂
Çok evli kadın gördüm oyundan tanıştığı erkekge kaçan
Kişinin tek sosyal aktivitesi oyunsa oyunda manita yapması çok olasıdır. Ve evet ciddiyet gider bir tık.
Şahsen ben eğlence için yapıyorum iki tarafta ciddiye almıyor zaten max 1 hafta sürüyor daha fazla süren ve ciddiye alanları bilemem
Ben valorant oynarken Info vermeye korkuyorum mic basınca kaos oluyor yokluk filan bilmem ama oyunların hepsinde kız olmak zor valla
Aşkın nereden geleceği belli olmaz
Nereden yapıyorsunuz bizede söyleyin :)
Bunu da yaşadık be😄 yoklukla bağdaştırmak saçma
oyun daha guzel oluyor
Abi oradan da aranmazsın ya.
Gerçi Türkiye
Nefes alsın yeter
Yoo kısmetin nerden çıkacağı belli olmaz
Burada bir oyun sayılır
Bence yokluk ya da abazalik
Bana çok saçma geliyor
her yerden tanışıp sevgililiğe yöneliyorlar
Oyun oynayan manita Allahım nasip et 😁
Niye öyle diyorsun, bizde senle olabiliriz
ayy ben discorddan yapmıştım ya
Galiba
Kafa dengilerdir
evet öyle
Evet öyledir
ne alaka yoklukla
Görmesen de seni özledim sesini 😂😂
Hayır değildir. Oyun da bir nevi sosyal ortam
Yokluğun dibini yaşıyorlar
Yoklukta yani
Zaman geçirme adına aktivite bana göre manita
sesinden etkileniyorlar birbirlerinin genelde ya
yapmasın mı
Evet yaaa kesin. Bazıları evlendi bile
Hemde ne yokluk içindedir 😂
Oyundan manit mi yapılır
hayır değil
Nasipleri böyleymiş
Yoklukla alaksı yok
Yokluktadir
Kısmen
Aksine daha iyi olur
evet nett
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?