
Bugün Resident Evil oyununun ilk sezonu yayınlanacak. Sizce oyunların diziye/filme uyarlanması başarılı oluyor mu?

Bugün Resident Evil oyununun ilk sezonu yayınlanacak. Sizce oyunların diziye/filme uyarlanması başarılı oluyor mu?
Dizi izledim ama ne yazık ki filmi kadar etkileyici olamamış. Diziye puanım 10 üzerinden 5 mesela. Film uyarlaması çok başarılı olan oyunlar var ama olay dizi sektörüne girince işin rengi değişiyor.
Hey gidi RE4!
Az mı TMP mermisi topladık o oyunda? Yok şuradan elmas çıkıyor. Bızdığa (Salazar) geldik çantayı ağzına kadar dolduralım. Yeşil, sarı ve kırmızı ilaçları birleştirip zulacıya satalım 10000 veriyor kokteyl ilaç başına. Saddlerı paketledik oyuna tekrar başlarız bu sefer bonus Mathilda açılır. Professional modda 23 kez mi ne bitirdim o oyunu...
Cevap
16Cevap
Evet bence uyarlanmalı ama iyi bir senaryo ile
Witcher'ın dizisi oyununa göre bana çok başarısız gelmişti genel olarak oyunların dizi uyarlamalarını başarılı bulmuyorum.
Fanlar için çok güzel bir haber ama senaryo ne kadar iyi kurgulanır bilemiyorum. Aynı şekilde the witcher'ın kitabını okuyup oyun serisini bitirdikten sonra netflix dizisi çokta heyecanlandırmadı
birebir oyunu gibi yapamıyorlar ki
ya karakter seçimleri tuhaf benzemiyor bile
filmin senaryosu oyunu ile benzemiyor sadece mekan benziyor
gibi gibi
sırf resident evıl seviyorum diye izliyorum yani filmi beğendiğimden değil
Bunun animesi vardı zaten başka yeni bi yapım olabilir. Ben severim oynadığım karakteri canlı canlı görmek. Arcane de izlemiştim ve baya sevmiştim sarıyor kısacası
Uyarlaması güzel olabilir de çok olmaya başladı bu durumlar sanki. Amaç biraz paraya döndü gibi geliyor.
Şu çizgi karakterlere bayılıyorum yaa gerçeklerinden daha güzel oluyorlar bunlardan biri de benim Jettiimm
Filmden oyuna geçti ama bence hepsi olduğu yerde kalmalı
Bir düzeltme yapalım. Resident Evil Filmdi. Sonra oyunu çıktı. Şimdi dizisi…
Gördüm.
Baya hoşuma gitti fragmanı izlerim net. :)
Şu ana kadar filme uyarlanıp da güzel olan bir film görmedim. Yani sadece birkaç tane gamer üye olur belki diye girilen boş bir çaba.
Yani uyarlanabilir ama niyeyse çilli çıkıyor gibi geliyor bana artık sırf oyun olarak tutmuş zaten bir piyasası var diye yapıyorlar gibi geliyor
Hastası çok izleyeni olacaktır.
İzliyorum şu an berbattttt
Filmleri efsaneydi bu arada
İlk filmi vardı zaten bunun sonra oyunu çıktı
Olabilir
RE serisi iyidir çıkarsın.
Soldaki kızı nilsu Berfin sandım
Boş bir çaba
Uyarlanmali
Uyarlamalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?