Her kesim oyunlara farklı zamanlar harcıyor. az veya çok oyunların bizi asosyalleştirdiğine inanan bir kesim var ve bazı oyuncular hatta oyunda da sosyalleşiyoruz diye kendini korumaya alıyor :DSiz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
4 senedir asosyelmi oyunlar sağolsun. Ama iyi bişey benim için, insanları görmeyi ve kalabalık ortamları sevmem artı olarak karektersiz insanlarla uğraşmazsın.
Faydalı , eğitici , öğretici oyunlar olduğu kadar kişiyi bağımlı yapan ve asosyalleştiren oyunlarda çok fazla. Bağımlılık olduğu sürece her aktivite davranış benim fikrimce aşırı yanlış. Tabiki oynanabilir bende oynuyorum ( duolingo) ama oyunla cok zaman kaybedilmemesi gerektiğini düşünüyorum. Çünkü hayat zaten çok kısa, sevdiklerimizle ailemizle ve doğayla gecirmemiz gereken o zamanı bilgisayar başında tüketen kişilere karşıyım 🙃
Evet haklısın zaman yönetimini ve önceliklerimizi doğru ayarlamak gerekiyor :D yıllar önce ki ben olsa söylediklerin zoruna giderdi eski benin :D çok zaman harcardım çünkü 👼✨
Gamer sevdalısı birine bu yorumu yaparken biraz düşünmedi değilim 😃😅 ama yinede samimi olmak istedim. Sadece sevdiklerimiz için de değil , belki bu durumdan bizi sevenler de onlarla vakit gecirmedigimiz için üzülüyor yakınıyor olabilirler. Bu da düşünülmeli 😇
yok haklısın Eskiden çok daha fazla vakit geçirirdim halen seviyorum fakat sadece bilemiyorum pek zaman bulamıyorum :D eskisi kadar bağımlı değilim ve söylediklerinde haklı olduğunun da farkındayım yani, doğru söze ne hacet :D Teşekkür ederim 👼✨
Ergenlık dınemlerınde yapacak kı hem tecrübe sahibi olsun hem de ilerde evlenip rahat yasarsa gözü dışarı kaymasın. Gençken yürüyün , manita yapın , eğlenın , gezın. İlerde iş güç sorumluluk zaten vakıt ayıramazsınız Kamu sporu 😂