Merhaba, Bir "Gamer" sorusuyla daha sizlerleyim 🎮. Video oyunlarının yapımı sırasında oyunlarda bazı hatalar meydana gelebiliyor. Bu hataların önemli bir kısmını da mantık hataları oluşturuyor. Bu hatalar genelde oyunu kırmasa da göze hoş gelmeyebiliyor. Bazı hatalar da oyunun işleyişi için gerekli olabiliyor. Bunlara özellikle Gta doktorları örnek verilebilir ya da berberleri :D. Bu hatalar çoğu zaman alay konusu olsa da günümüz oyunlarında bile devam ediyor. Sizce Oyunlardaki mantık hataları oyun zevkini etkiler mi?
Evet etkiler
Hayır etkilemez
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Oyunlardaki mantık hataları, oyun zevkini etkiler mi?
Normal bir oyuncuyu pek etkileyeceğini sanmıyorum ama takıntılı mükemmeliyetçi bir insanı doğrudan etkiler. Düz oyunlarda mantık hatası aramakta saçmadır. Mantık gerektiren oyunlarda oluşan mantık hataları benim zevkimi alıp yok ediyor.
Oyun hataları can sıkar tabiki, özellikle şu kapı örneği gibi olanlar.
Ancak bana göre bazı şeyler mantık hatası değil, öyle olması gerekli. Battlefield oynadığını düşün her yaranda hastaneye kaldırılıp tedaviden sonra oyuna mı dönmek istersin, yoksa 10 mermi yiyip, bir sargı ile düzelmek mi? Herkes oyunda detay ister ancak bu hata olarak gördüğümüz şeyler gibi fazla detayda oyunu sıkıcı hale getirir.
Hepimiz sonuçta bir çok oyunu bu hata dediğimiz şeyler ile sevdik, oyun oynarken çok fazla detay düşünmüyorsun eğlendiriyor mu ona bakıyorsun. Şu kapı olayı hariç bence görmezden gelebilecek hatalar. Hepimiz biliyoruz sonuçta bir oyun, önemli olan hatasız oyun yapıp piyasaya sürmek değil, hatalarıyla bile oynanacak oyunlar yapıp piyasaya sürmek. 🙂🙂
Oyunun nasıl olduğuna bağlı bence. Gerçekçi bir oyun yapılmaya çalışılmışsa böyle şeyler olmamalı. Eski oyunlarda bu tarz durumlar çok var, o zamanın teknolojisiyle normal diyoruz hatta eğlenceli bile geliyor ama bu zamanda özellikle böyle bir şey yapılmıyorsa bence hoş değil. Oyundan alınan zevk düşürebilir.
yok çok fazla etkilemez ama gerçekçilik aradığım bir oyun ise işte o zaman olmaz, gerçekçi bir oyun oynama ümidi ile oynuyor isem tek dahi kusur olmamalı.
Ben gibi düz oyuncular için pek bir önemi yok. Ancak gamerlar için kesinlikle rahatsız edici olur. Zaten oyunların devam serilerinde gamercıların tavsiye ve şikayetlerine göre düzenleme yapıyorlar.