Çok kötü bir şey ya hani bir an çoktan geçtiğin sahneye bakakalmak, gerçek mi bu rüyada mıyım cidden o kadar oyun saati silindi mi diye düşünmek... 





genelde silmem, sildiğimi hatırlamıyorum fakat bir keresinde kötü bir durum yaşamıştım witcher 2 de oyunun save'i kendi kendine silinmişti hatalı bir durum vardı 30-40 saat ilerleyişten sonra baştan başlamak zorunda kalmıştım.
ben başlar mıyım? sinirlendim sildim oyunu :D
Daha kötüsü oldu canım gibi gittim yanlışlıkla oynadım oyunun dosyasını Sildim 😅 tabi açılmadı oyun yeniden sil yükle yaptım bir daha Dikkatli olacam artık
Cevap
15Cevap
Evet silmiştim 2 saat tekrar oynadım
Her kaybettiğimizde oyun sileceksek oyun firması yetişmez o zaman
Eskiden daha çok yaşadığım sorunlardı. Artık kayıtları direkt buluta depoluyorlar. Her zaman benimle beraber kayıtlarım. :D
Ya bı kere olmuştu Allah'tan otomatik de kaydetmiş ondan dikkatlice girip kaydettim
Oyun oynamayı birakali çok oldu. Oyundan soğurdum her halde
adım başı save almak gerekiyor bazen :D
elektrik kesintileri beni çok korkutuyor
Yanlışlıkla değilde sinirlenipte sildiğim olmuştu galiba
Fm kariyerim oyundayken elektirk kesilince kaybolmuştu. Evlat gibiydi, içim yandı.
Hiç hatırlamıyorum ama olmuştur sanırım
Evet, kaydetmeyi unutup geçtiğim bölümleri tekrardan geçmek zorunda kaldım maalesef.
Silmedim
Hayır hiç başıma gelmedi
Çok gıcık bir şey ya hemde kaç kere sildim 😏
O kadar uğraşıp çok önceki yerden başlamak :(
Kaydetmeden oyundan attığı çok oldu
Hahahahaha hele ben
Silmedim de silmek te istemem.
geçmiş olsun reis
Evet
Tabikide🙃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?