Bir modcu olsaydınız, ilk olarak hangi oyunun neyini geliştirirdiniz?

Bir modcu olsaydınız, ilk olarak hangi oyunun neyini geliştirirdiniz?
Mod, bir oyunun işleyişini ya da grafiklerini değiştirmek üzere yapılan üçüncü taraf yazılımlara denir. Ben pek kullanmasam da, GTA5 için çok güzel grafik geliştirme modları mevcut. Grafikleri zaten yeterince iyi olan bir oyunu mükemmel yapan modculara teşekkürler. <3

Peki siz onlardan biri olsaydınız, ne yapardınız?
Bir modcu olsaydınız, ilk olarak hangi oyunun neyini geliştirirdiniz?
Cevapla