
Peki siz onlardan biri olsaydınız, ne yapardınız?


Yapmiyorumda, isim olan dijital tasarım işlerinde bir gorunurlugum var oyun film
Youtuberlere yapıyorum :D
Ellerine sağlık kardeşim :)
Asırı iyi soru bro. Geliştirmezdim zaten ısın izleme olayları falan baya baya gelişti oyun olayları.
Rtx kart olmadan ışın izleme kodu yazan biri vardı minecraft için. Millette ne kafa var ya 😅
Amd ekran kartı kullanıp yazılımla yapılıyor ama rtx kadar performanslı olmuyor tabı. 6600xt ve üstü ekran kartı lazım diye biliyorum
Konuya o kadar hakim değilim hocam :)
Gerek yok zaten ya :) bir ara merak sarıp araştırmıştım , sırf bilgi kirliliği başka bir şey degıl 😂
Haha 😅
Cevap
5Cevap
Oyun geliştirmektense yeni oyun yapardım fps türünde
Güzel soru olmuş aklıma pek bir şey gelmiyor ama modcu olarak farklı senaryo yazabiliyorsak Crysis 1 i sonlarını değiştirirdim kesin :D
Nasıl olmasını isterdiniz beyefendi sdfgdsh
ya crysis 1 demeyim komple crysis değiştirirdik ya allahım 1. oyunda ki Nomad e noldu ne bitti karakteri yok ettiler :D
ona göre yapardım yani :D
Ona ne olduğuna dair ara oyun yapmamışlar mıydı ya 😅
Ben bilmiyorum onu alla alla Remastered geldi onu diyo olma :D
Yok la remastered demiyorum. Başka bir oyun.
haberim yok ya :D
Bi wikile :D
taam :D
tm :d
asfasdasd
Gta 4'ün grafiklerini güzelleştirmek ve birtakım sorunlarını düzeltmek.
Ben zaten Unity'den bazı oyunlara item modluyorum :D
0yun ile ilgili hiçbir şey ilgimi çekmiyor.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?