Selam dostlar. Çoğumuz bir çok rekabetçi oyununda sinirlenip bir şeyleri kırıp fırlatabiliyoruz, ben daha öncesinde modem, klavye, mouse ve kasa kırmıştım. Şimdi ki eşyalarıma karşı daha saygılıyım :D peki siz daha önce bir şeyleri paramparça ettiniz mi?
Oyunlarda gerçekten sinirlenip neleri paramparça ettiniz?
Çok pahalı Logitech mouse kırdığım oldu şimdi kullandığım mouse 50 100 lira arası o sinirle mouse masaya çaktım ışığı söndü aynı benim umudum gibi fakat bilgisayar oyunu muydu yoksa son gole kaldığım iddaa kuponu tutmadığı için miydi hatırlamıyorum 😢
Sorma bir yerlerde belki tamir olur diye tutuyordum atmaya kıyamadım şu an nerede bilmiyorum fakat çöpe atmadım onu biliyorum sağlık olsun sinirle ne telefonlar kırdım ondan daha pahalı Samsungu zengin ettim sonra uzulsen ne yazar cebe zararı oluyor şimdi daha sakinim Allah'ta tabak çanak kuruyorum sirtaki yaparken 😂
Sorma bir sakinlik bro geride bıraktığım cep telefonu copluguyle şahin parasini çöpe atmış oldum belkide o zaman para vardı sorun olmuyordu da şimdi telefon fiyatlarıda alincak gibi değil düşünce artık aklım gidiyor 😭
Buna benzer tarzda bir sorum vardı. Bir gamer daha çok kalp mi parçalar yoksa klavye mi şeklindeydi. Az klavye parçalamadım zamanında. O da böyle gelmişti aklıma 😀
Klavye ve mouse yi biraz sersemlettim mouse nin içinden sallayınca top sesi gibi bir şey geldi sonra gittim klavye-mouse seti aldım bunu hayatta kırmam 😄