
Ben abim ile ateş ve su oynayıp bitirmiştik 😄😇

Hayır. Ateş ve su, minecraft gibi oyunları kuzenlerimle oynamıştım. Ama kardeşimle hiç pc oyunu oynamadık. Başka bir sürü aktivite yaptık ama pc oyunu bunlardan birisi olmadı ☾
Cevap
12Cevap
Hayır oynamadım
Pek sayılmaz :D abilerim beni izlerdi veya ben abilerimi
Kardeşimle beraber hiç bilgisayarda oyun oynamadık ama kuzenimle küçükken çok oynardık. Özellikle su ve ateş, gta ve stardollu oynardık
Beraber oynamadık ama bı kaç kez oyna diye vermisligim oldu bilgisayari😅
Oynadım ama çokta tartışırdım sadece ben oynayayım diye.
Erkek kardeşim hiç oyunlarla ilgilenmedi
Biz ablamla oynardık 🤭
Evet, oynadık tabi ki
Çok keyifli zamanlardı ☺️
Kuzenimle daha çok oynardım
mecburen oynamıştım evet
ya kardeşimle oynamayı sevmem tkxksmdk annem babam zorlardı oyna diye😅
PlayStation da mortal oynamıstık
Evet oynadım ara sıra oynarızda
Yıllardır oynuyorum, özel masa bile yaptırdık 😂
kardeşim yok bilgisayar hep benimdi
hayır hiç oynamadım
Evet oynadım, call of duty
Kardeşim yok
Bizde ateş ve su oynadık 😄
evet oynadım
Hayır
Oynamadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?