Hikayeler çok tatlı olabilir ama seçimim her zaman online oyundan yana rekabeti severim. fdkjnjdş
Peki, siz genellikle hangisini tercih ediyorsunuz?
aşkım depreşti. 🍬
Peki, siz genellikle hangisini tercih ediyorsunuz?


Kıyaslanamaz bir soru ya beynim durdu şimdi :D
Rekabet edip millete girişeceksem tabi ki Online oyunu tercih etmek zorundayım ve rekabeti aşırı seviyorum :)
Single oyunları verdiği zevk çok ayrı Online çok ayrı ikisini birden seçemez miyiiz :) bizi anneni mi babanı mı diye seçmeye zorluyorsun resmen aaa :D
güncelleme atayım bari.. ikisini de seviyorum vazgeçemem diye akjnfdkjş
:D biricik oyunlarımız asdafsd
Her ikisinin yeri de ayrıdır ama çoğunlukla online oyunlar oynarım. Arkadaşlarla oynamak daha eğlenceli oluyor.
online oyunların eksileri daha fazla aslında... hilecisi, trollü, toxic playerı :D
Online oyun oynarım genelde
Teşekkürler 🌸🍬
rica ederim. 🍬🍭
Online oyun derim bende. Ama pc'de online, mobilde offline olarak ayrıştırırım da. Çünkü pc2de offline sarmıyor. Bir süre sonra kabak tadı veriyor. Telefondaysa aksine online sarmıyor. Bir verim alamıyorsun. O yüzden telefondan offline oyun tercih ederim ☾
Cevap
21Cevap
Senaryosu güzelse offline arkadaşım varsa online
İkisini de tercih ederim
Offline olarak bitirdiğim oyunlar şu şekilde
Assassin's Creed2 ve Brotherhood Ezio nun hikayesi
Call of Duty serisi sadece Modern Warfare 2yi oynadım ama diğer serilerini de beğeniyorum bir gün alabilirsem alacağım zaten 😄
GTA serisi hepsi değil ama vice city, san andreas ve 5i oynadım bitirdim
Online olarakta Counter-strike 1.6 oynamaya devam ediyorum bir de Warframe oynamıştım hem hikayeli hemde online bir oyun
Bu kadar 😄😇
Single Player oyunları tabii ki, online oyunları hiç sevmem bile diyebilirim
Tabii ki online. Rage atmak bile gayet güzel bir şey.. 😂
toxiclik pek de iyi değil. ^^
Toxiclere karşı rage atıyorum zaten. Yoksa oyunu throw etmem asla. 😁
her oyuna lazım bir oyuncusun o zaman. ^^
Online oyunlarda 4 tanesini tercih ederim.
Gerisi hikayeli oyun tercih ederim.
hangi oyunlar?
World of Tank, World of Warships, War Thunder, Battlefield V
world of warcraft'ı neden dışladın... :((
Valla hiç tarzım değil o. Oynasam eklerdim😊😊
Aşkı depreşmeyen bizden değildir, canına yandığımın blizzardı ömrümüzü yedi
Fark etmiyor. O an ruh halim neyi, nasıl istiyorsa öyle hareket ediyorum.
2 tarafı da severim ancak online daha çok vakit harcarım
Single zaten bana karşı anca delta yapay zeka oynayabilir
katılıyorum hikayesi güzelse single oynamak daha iyi.
Cod medal of honor Crysis (hikaye biraz uçukta olsa) bu oyunlar online ile yapısını kaybeder
Hımmm genelde online tercih ederim zaten artık çoğu oyunun hikaye yanında multiplayer modları da var ama seçmesi zor bi soru
Mobile legends oynuyorum sürekli online
Eğlenceli olsunda hepsi olur
İkiside gzl yeri onemli
offline oyuncuyum
kafa rahatlığını seviyorsun o zaman. ^^
kesinlikle öyle
çünkü online oyun bir çok insanla muhatap ediyor
insanlarla sohbeti muhabbeti çok severim ama her insan iyi olmuyor
sinirlisi ağzı bozuk olanı eleştiri yapanı övüneni egolusu hep orada
ha iyi olanlarda vardır mutlaka ama yine de riske girmiyorum onun için yaşasın offline :D
online oyunları daha çok seviyorum..
Farketmez her türlü oynarim 😎
Sen ne tarz oyu oynuyorsun
Offline
Hikayeli detayları iyiyse single offline
Online ve rekabetcı
Offline
Onlinee
Online
Online
Offline
Onlayn
offline
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?