Kızlar Bir Adım Öne Hayır beni etkilemiyor sadece oyunun hikayesi beni üzebilir o kadar şiddet içeren oyunlar savaş türü oyunlar çok hoşuma gidiyor oynamaktan çok zevk alıyorum Warfare2 hikayesi muhteşemdi özellikle de şu sahne 😌🤌
Ve bir de Assassin's Creed2 ve Brotherhood Ezio nun hikayesini çok beğendim ailesini kaybedip içinde intikam acısı doluyor ve suikastçi oluyor Brotherhood da amcasına çok üzüldüm yaa bir de villanın yıkılışına güzel oyundu 🥲
20 sene şiddet içeren oynadım mortal kombat dan manhun'a kadar. Psikolojimi olumsuz etkilediğini düşünmüyorum. Online oyunlar hakkında ise aynı şeyleri söyleyemeyeceğim. Eve online ve rappelz çok oynadım ama özellikle bir sonları olmadığı ve çok vaktimi aldığı için tüm online oyunları bıraktım. Rekabet ve aşırı hırs bazen tehlikeli olabiliyor.
Beni daha çok olumlu etkiliyor. Çünkü şiddet içeren oyunlara çevreme şiddet gösteremediğim ve sinirli olduğum için giriyorum. Oyunda tüm sinirimi attığım için herhangi bir sorun da teşkil etmiyor. Ama oyuna giren küçük çocuklar için aynı şeyi söyleyemeyeceğim ☾
Oyuna kendını kaptıran , oyunu oynamayıp yaşayan kısılerde kesınlıkle etkiler. Sadece oyun olduğunun farkında olmak lazım ama işte çoğu kişi kaptırıyor maalesef kendını