
Kendi içerisinde yüzlerce oyun barındıran bir oyun düşünün. GTA Online işte o oyun. Bana yetiyor:))

Grand Theft Auto 5 olurdu kesinlikle. Bir sürü farklı görevi, araba yarışları, heistleri ve bir sürü ödülü olan bir oyun beni sıkmazdı eminim ki (hikaye modu dahil). Sonuçta Public girmesem bile tanıdığım insanlarla ya da tek başıma oynamak beni eğlendirirdi. :D

Öldürme daha fazla şu kızı 😀
Dnndnsndns ya napayım 5 kere motorla havada takla atıp basit bir yere takılıp ölmesi 🥲😂😂😂
😀
😂😂😂
Bir tek arada ETS2 oynuyorum oyun oynayan birisi değilim öyle ama aldım ssd yetmiyordu onu da halledemedim zaten gta güzeldi epic games vermişti geçen sene ramazanda bir kaç kere oynamaya çalıştım ama oyayamadım dur geri yükleyim bir ara
Tek bir oyun bana yetmez, her oyundan bir süre sonra sıkılırım.
Şu aralar çok fazla Dead Cells oynadığım için şimdilik Dead Cells diyorum, birkaç hafta sonra başka bir oyuna sararım :D
Cevap
25Cevap
Divinity 2 oyunu olurdu
The long dark.. pek çok oyuna göre görseli grafiği pek iyi olmasa da konusu, hikayesi, müziğiyle her zaman oynanır..
Gta san andreas 😀 Yıllardır bilgisayarımın kaldırabildiği en iyi oyun 😂
Taraf belli Counter-strike 1.6😄
Legends Yardım
Of Edin
Legends Mental
Çöküntü
Bu çok zor bir soru bu arada hdshs
Elden ring ya da Skyrim
Yoldaşlarımı bulun, CS GO diyorum.
Fifa 2007 eskiler daima güzeldir.
Dead By Daylight Forever <3
rdr 2 olurdu büyük ihtimalle.
İstanbul Kıyamet Vakti. :D
Battlefield bad company 2 ya da 1
bir korku oyunu isterdim
Kapanmasaydı just survive derdim ama şu an rust
Korku oyunu olur idi.
Barbie giydirmece djjdj
Şu an Dishonored, çünkü o oyunu oynuyom
wow %99
FIFA
Red alert
Valoranttt
codmw2
left 4 dead 2
dawn of discovery
call of duty
League of Legends
Lol olurdu
Call of duty
Gta sjsjsj
Gta 5 snrm
League of Legends
Elden ring olurdu
Csgo
Dead by Daylight
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?