Oyun bilgisayarınız olsa hangisini seçerdiniz?

Elinizin altında canavar bir oyun bilgisayarı var ve özellikleri de şöyle olsun;

İşlemci: Intel Rocket Lake Core i9-11900K 3.5GHz > 5.3GHz
Ekran Kartı: NVIDIA GeForce RTX3080 16GB GDDR6 256-Bit
RAM: 32GB DDR4
Hafıza: 14 TB SSD

Bu bilgisayarda, her oyunu indirip oynar mıydınız? yoksa hep oynadığınız oyunları oynayıp sadece grafik ayarlarını mı yüksek tutardınız?

Bana kalırsa birçok kişi hepsini oynarım der ama elinde bu PC olsa klasik oynadığı oyunları daha sık oynar. Bu da demek oluyor ki çok yüksek sisteme aslında gerek yok sadece insan nefsine kanıp daha fazlasını istiyor o kadar :)
Her Oyunu İstisnasız İndirip Oynardım.
Hep Oynadığım Oyunları Seçer ve Grafiklerini Ultra Ayarlara Getirirdim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Oyun bilgisayarınız olsa hangisini seçerdiniz?
Cevapla