Bu tartışma asla bitmeyecek. Bence oynanmak istenilen oyuna göre değişir konsolda özellikle fps oyunları oynamak eziyettir. Bilgisayar daha rahat gibi. Bilgisayar, konsol, mobil tercihiniz hangisi oluyor?mekanik klavye kulaklara damage atabilir. 🍬
Oyun oynamak için tercihiniz bilgisayar mı, konsol mu?
Kesinlikle bilgisayar çünkü bilgisayar dışı platformlarda fps türü ve futbol oyunları oynamak çok zor, karaktere yön vermek, ateş etmek çoğu zaman eziyete dönüşüyor ama bilgisayarda her bakımdan oyun oynamak çok daha rahat oluyor ve aklımdan geçenleri oyunuma yansıtabiliyorum ama mobil ya da konsolda çoğu zaman düşünmediğim, yapmayı istemediğim şeyler gerçekleşebiliyor ve bu durum benim oyundan aldığım keyfi azaltıyor.
PC daha iyi hem bir kere toplayınca her oyunu oynayabilirsin daha rahat konsollara göre konsollar bir zaman sonra hem eskiyor hem de her oyuna para ver ver nereye kadar :D
Daha önce cod falan oynadım konsolda elim yıllardir yatkin olduğundan beceriyorum ama bilmiyorum belki de ilk baştan beri pc de olduğumdan bu pc fanboyluk :)
Kontröl rahatlığı çeşitliliği derken istedigim tusa atama yapıyorum sonuçta:) pc vazgeçilmezim shbd
Ben genelde chill oyunlar tercih ediyorum sandbox oyunlar. Satisfactory astroneer minecraft gibi. Ortam varsa lol falan da oynarım da sadece muhabbet için yani. Yaşlanmış hissettim heyecana gelemiyorum 😂😂
ben çok hırslanıyorum ya bu tür oyunlarda seri maçım olmasa da kazanmam lazım aslında her türlü şey için geçerli yumurta kırmaca bile oynasam benim yumurtam çatlamamalı :D :D
''yumurta kırmaca bile oynasam benim yumurtam çatlamamalı'' akjnsdjkfdş aslında bende öyleyim normal oyunu bile tryhard oynarım kazanmak istiyorum her şeyi. :D