Askerden döner dönmez ben adımımı Valorant'a attım. :D Aşırı özlemişim. Derece belirleme maçlarını atınca beni direk Dia olarak belirledi ama arkadaşım gold kaldığı için sonra beraber oynayamadık dfsghdfgh

Askerden döner dönmez ben adımımı Valorant'a attım. :D Aşırı özlemişim. Derece belirleme maçlarını atınca beni direk Dia olarak belirledi ama arkadaşım gold kaldığı için sonra beraber oynayamadık dfsghdfgh

hoş geldin tekrardan :)) ben askerden döndüğümde play station 2 vardı en çok oynadığım oyun arkadaşlarla pro evolution soccer yani pes ve resident evil hayranıydım şimdi ise spider man oynamaya başladım 😀
Cevap
16Cevap
World of tanks olurdu kesinlikle. Uzun bir süre pc'den uzak kaldım. Yakında gelecek. İlk oynayacağım oyun o olacak.
Ekip hazır. Bekliyor
hayırlı olsun. 🥳
muhtemelen LoL oynardım arkadaşlarla aşırı keyifli oluyor.
Uzun süre telefonumdan ayrı kalınca ilk girdiğim oyun çoğu zaman mobile legends bang bang oluyor maçlara girmesem bile neler olmuş diye mutlaka bakarım. Gelen ödülleri falan alırım. O an işim yoksa da birkaç tur oyun oynarım bildirimlere baktıktan sonra.
Mobile Legends Bang Bang sanırım, bu ara ona sarmış durumdayım.
valoş pek oynamıyom ben lol girerdim birilerini kanserlemeyince icim rhaat uyuyamıyorm kflghşjfggkhjd ya da fortinayti olabilerrrr
Sims oynarım. Yakın olunca da onu oynuyorum zaten. Benim sürekli olarak oynadığım tek oyun o zaten 😄
Prince of persia 2 dışında hiç oyun merakım olmadı. O da 25 sene önceydi. Onu saymazsak hiç oyun oynamıyorum
Half life olabilir büyük ihtimalle, şöyle kendimi bı ısıtmam lazım😅😅.
Bayadır oyun oynamıyorum ama sanırım pubg olurdu.. Keyifli günler..
Pubg girmiştim. Şimdi olsa oyun falan oynamam
Aim ve kas hafızası için cs go sonra Pubg ya da cod girer yargı dağıtırdım
bıraktım oyunları reis ama girsem girsem lol atardım xd
O aralıkta çıkmasını beklediğim bir oyun olurdu herhalde.
CS:GO olurdu. Hain riot banladı beni :D
F1 oynardım. Sonrasında tekken kesinlikle.
pubg girerdim çünkü tek oynadığım oyun :D
Bende oynuyorum isterseniz gelin oynayalim şimdi
Lol oynardım ve sinirim tepeme çıkardı
Oyuna girmezdim YouTube olurdu
Dream League Soccer 22 ve Pubg
Knightonline aşkım benim çok özledim onu
fall guys
Ölümüne bilardo
Pubg kesinlikle
Cs veya Knight 😅
Half life 😃
ben de valocuyum ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?