Sevgilinizin oyun oynarken karşı cinsleriyle birlikte oyun oynaması, sesli konuşmada olması ayrılık sebebi midir? bunu süreklilik haline getirdiğini düşünelim.
Yoksa sadece bir oyun zarar gelmez diye mi düşünürsünüz? Böyle bir olayda nasıl tepkiler verirsiniz hadi bunu tartışalım.kronik kıskançlar online mı?
Sevgilinizin oyunlarda karşı cinsleriyle vakit geçirmesi ayrılık sebebi midir?
PUBG Mobile oynadığım zamanlar geldi aklıma ve kızların iyi vakit geçirdiği erkeklere bağlanabildiğini gördüm. Sakıncalı bir durum, ben istemezdim. Oynayacaksa benimle oynasın ya da yol.
Konuşma içerikleri asıl önemli olan. Herhangi bir flört durumu yoksa bir sıkıntı yaratmaz. Ayrıca uzaktan oturup sevdiği şeyi yapmasını engellemeye çalışmaktansa ona katılıp birlikte eğlenmek daha iyi bir seçenek.
Evet ayrılık sebebidir. Ne demek başka kişiler ile oyun oynayarak zaman geçirmek istemek. Bu benim sevgi anlayışıma tamamen ters gelen bir şey. Umarım başıma gelmez.
Arada çiçekte gönderiyor bak 😂 bekle sen 😎 Bunu çok severim bak ben uzun zamandır kullanmıyorum ✨🖤✨🖤 Siyah kalp favorimdir Dur birde lavaş sarayım sana 🌯🌯🍹🍹 afiyet olsun
Kıskançlık boyutu olabilir. dikkat etmek lazım:)) ama genelde bayan oyuncu kitlem türk degil bir çogu yabancı o yüzden kıskanılcak bir durum görmüyorum
Yani biraz rahatsızlık hissederim, ayrılma sebebi olur mu bilmiyorum ama. Ben mesela özellikle karşı cinsle oyun oynamam denk gelirse bazen olabilir. Ama fazla olursa göze batar doğal olarak.
Şimdi sevgilim olacak kızın çok oyun oynaması doğal olarak oyuncuların çoğu erkek olduğu için beni baştan düşündürürdü... Ama bir erkeğin sürekli kız oyun arkadaşları bulması ve devamlı onlarla oynaması sevgilisi varken daha bi anormal olur 😅😅 az miktarda oyun oynayan kızları nerden buluyor falan
Eskiden bi sevgilim vardı ayrılalı 5 seneden fazla oluyor. Ben karşı cinsle arkadaş gibi arkadaş olduğum için onun da arkadaş olmasını sorun etmemiştim, meğerse sorun etmeliymişim 😅😅 beni terkedip ertesi gün arkadaşıyla sevgili oldu ya da daha benle çıkarken başlamışlardır 😅 şimdi ben gercekten irade sahibiyim arkadaş olmamdan zarar gelmez ama artık sevgilim falan olursa da güvenemem yani ona, arkadaşlarına... Oyun arkadaşı bile olsa, muhabbet nerelere varır bilemem...
Eğer bu anlattığım gibi bir ayrılık yaşamamış olsam, güvensem "sorun yok" diyebilirdim çünkü ben de arkadaş oluyorum ve öteye gitmiyorum, ama güvenemem acı bir tecrübe yaşadım :D
Lol valo cs rusları vb ldldl bigün hiç unutmam zayenep diye bi arkadaşla oyuna girdik anam anam muhallebi kız mısın muhallebi sevgilin var mı sonra bel aştına döndüler
Aynen ban sistemi şimdi iyi çalışıyomuş ama eskiden hiç çalışmıyodu hatta banlatıcağım zaman kız rpsi yapıyodum oyunda kadın halimle utandım oyunu çok seviyorum ama bunu çekmemem gerek lütfen gerekeni yapın diye ksksk bu da kfc eatbox taktiğiydi
''hatta banlatıcağım zaman kız rpsi yapıyodum oyunda kadın halimle utandım oyunu çok seviyorum ama bunu çekmemem gerek lütfen gerekeni yapın diye'' KJASDNDJSKDSLKLKCXŞDSFD şaşkınlıklar içerisindeyim ya. :D
Eğer ben zaman geçiriyorsam onlarla ve arada bir mesafe varsa sevgilim bunu sıkıntı etmiyorsa ve karşılıklı bir güven söz konusuysa neden sorun edeyim ki.
ben oynamam onun da oynamasını istemem kızlar flört ediyor çoğunlukla hepsi değil ama oyunda ne kadar kızla oynadıysam hepsi flörtöz konuşuyorlardı kıskanırım ama ayrılık sebebi değil