Square Enix yapımı olan bu harika oyun serisinin severek oynadığınız oyunu hangisi? Varsa ne kadar zamandır oynuyorsunuz? Seri hakkında ki görüşleriniz nelerdir?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kendi cevabımı vermek istiyorum öncelikle: Oyun serisinde sevmediğim oyun yok. Gamer dediğin böyle olmalı. 2011 yılında benim ilk konsolum olan Playstation 2 ile Prince of Persia ve Tomb Raider oynamıştım. O zamandan beridir hic bırakmadım. Tüm oyunlarını aldım. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tomb Raider sever misiniz ve Tomb Raider serisini oynadınız mı? Tomb Raider serisinin en sevdiğiniz oyunu hangisi?
Son üçlemenin ilk oyunu zaten Crystal Dynamics'in başyapıtı bence. Diğer iki oyunu da bitirmemle beraber beni sıktı. 2. oyun fena değildi ama 3. oyun çok sıkıcıydı. Eski oyunlardan ise oynardım ama hayranı değildim. Uncharted zaten devreye girdikten sonra geri planda kaldı benim açımdan.
Z kuşağı bilmez Nokia N-Gage telefonum vardı. Zamanının oyun telefonuydu reklamında da Tomb Rider oyunu gösteriliyordu alınca da içinden çıkıyordu. Onu oynadım sadece başka serisini oynamadım hiç
God of War merak ettigimi soylemistim ama erkek arkadasim sen sıkılırsin falan dedi.. Horizon Zero Dawn icinde aynisini demisti oyunu aldim oynadim dun azicik farkli ve hoş bir oyun. Birde God of War pahali fjdjd indirime girerse dusunucem almayi.
Benim kocaman bir gaming setupım var bir laptop olmak üzere iki tane gaming bilgisayarım var ustune de Xbox One X 'ım var... Biraz indirime girdiğinde babamın yardımiyla alırim. Sorun olmaz. 😊
Çocukluk yıllarım Lara Croft ile diyar diyar cihanı dolaşmakla geçti. İlk platoniğim ve göz ağrımdır kendisi. Eskiler iyi bilir benim favorim The Last Revelation'dır.
Angel Of Darkness kısaca hepsini oynadım son çıkan oyun harika sistem istiyor ancak GT 730 4gb ile biraz sınırları zorladım ilk turu geçtim ormanda dondu oyun sildim😀😀😀
Yazın güzel gider 😊 Bende konsolumu guncellemeyi dusunuyorum.. Assassins Creed oynamayi özledim belki Forza falan oynarım direksiyonda.. Bu yaz neler oynadığını yazarsın 😊