Ailem oyun oynamayı bırakıp telefona sınır getirmem gerektiğini söyledi. Bana karışmaya hakları var mı?

Sürekli telefon elimdeymis, sürekli oyundaymisim oyunu birakacakmisim. Pardonda şu evde tek eğlencem o oyun sanki kötü birsey yapıyorum. Oynadığın o oyunda dehşet zaten adam öldürüyorsun dediler sanki gerçek hayatta adam kesip asıyorum. Hem artık reşitsin kendine gel diyolar hemde o oyunu bırakacaksın diyolar. Madem reşit bir bireyin bana böyle karışmaya hakları yok. Ben napiyim şimdi? Ailemin bana böyle karışmaya hakkı var mı?
Ailem oyun oynamayı bırakıp telefona sınır getirmem gerektiğini söyledi. Bana karışmaya hakları var mı?
Cevapla