Bir arkadaşım var, her oyuna birlikte gireriz. Kendini övmek gibi olmasın ama ondan daha iyi oynuyorum ama o hep kıskanıyor. Kendisi o kadar vuramıyor diye sürekli beni gömmeye çalışıyor. Hep bir laf atmalar, sallamalar.. Mesela Valorant oynuyoruz, ben 15 vurmuşum, o 5.. Birini vuramayınca hemen kolsuz deyip beni aşağıya çekmeye çalışıyor. Çok seviyorum arkadaşımı ama bu huyundan nefret ediyorum.
Oyun oynarken sürekli kavga çıkaran arkadaşla nasıl baş edilir?
İnsanlar böyledir bilinçaltı ona bunu dedirtir karışık bir mesele, mesela dinsiz birisine yanacaksın cehenneme gideceksin derler ya aslında kendisini rahatlatmaya çalışır çünkü kendisi içki içer kötülük yapar pislik yapar ama ona bunu söyleyerek kendisinin iyi olduğu cenneti hakkettiğini düşünmesini sağlar beyin onun için
İnan bana oyunda bile böyle olan insanların, ilerde senin sosyal-özel hayatında bile kötü etkileri kötü olur. O yüzden bu insanlarla fazla uğraşma derim, başarılar...
Selam :) Küçük çocuk falan mı bu? Ne bu kıskançlık ya. Bir daha yaparsa girmezsin onunla oyuna olur biter. Sen oyuna giriyorsun diye yüz buluyor boş ver girme.
Bencil tarafım uyanır karşındakini düşünmeden eğlenmeye başlarım. "Haklısın ya 5 kişi vurmuşum, kolsuzluğunda bu kadarı, ... aaaa o senmişsin pardon" gibi şakalar yapardım. Alınırsa da hak etti derim. Kaşınmasaymış.