Teknoloji, insanları yakınlaştırıyor mu, yoksa uzaklaştırıyor mu?

Modern(!) zamanlar içerikli bir kısa film; link

Modern insanın trajedisi; hayatının anlamını giderek daha az kavraması değil, bunun onu giderek daha az rahatsız etmesidir.

'Vaclav Havel'

Her zaman 'Teknoloji ilerliyor, ne kadar güzel!' diyoruz, ama bu ilerleme hep iyi yönde mi oluyor, ne dersiniz?

Sosyal medya ağları sayesinde birçok eski arkadaşımızı bulup bir şeyler paylaşabiliyoruz yeniden. Yani insanlar birbirine daha da yakınlaştı mı dersiniz?

Tabii olayın bir de diğer yüzü var...

Sosyal medya ağları yüzünden birçok kişi artık yüz yüze görüşmek yerine sanaldan iletişime geçiyor ve irtibatı öyle sağlıyor. Durum böyle olunca da insanlar birbirinden uzaklaştı diyebilir miyiz?

link

Sizce teknoloji iyi yönde mi ilerliyor, yoksa gidişat kötü mü?

Teşekkürler.
Teknoloji, insanları yakınlaştırıyor mu, yoksa uzaklaştırıyor mu?
Cevapla