Bence elimizden telefonları dusurmedigimiz sürece sosyallikten ve reel hayattaki dostlarımızdan uzaklaşıyoruz. Ama sosyal medyayı kullanan insanlarla da ayrı bir dostluk kurabiliyoruz. Sizin için teknoloji ve sosyal medya hayatınızın ne kadarını kapsıyor?
Teknoloji insanları birbirinden uzaklaştırıyor mu yoksa daha mı yakınlaştırıyor?
En İyi Cevaplar