Teknoloji insanları birbirinden uzaklaştırıyor mu yoksa daha mı yakınlaştırıyor?

Bence elimizden telefonları dusurmedigimiz sürece sosyallikten ve reel hayattaki dostlarımızdan uzaklaşıyoruz. Ama sosyal medyayı kullanan insanlarla da ayrı bir dostluk kurabiliyoruz.
Teknoloji insanları birbirinden uzaklaştırıyor mu yoksa daha mı yakınlaştırıyor?
Sizin için teknoloji ve sosyal medya hayatınızın ne kadarını kapsıyor?
Teknoloji insanları birbirinden uzaklaştırıyor mu yoksa daha mı yakınlaştırıyor?
Cevapla