
Kimine göre daha kolay ulaşım sayesinde yakınlaştırıyor ama kimine göre de insanları yalnızlaştırdığı için uzaklaştırıyor. Sizce hangisi doğru?

Kimine göre daha kolay ulaşım sayesinde yakınlaştırıyor ama kimine göre de insanları yalnızlaştırdığı için uzaklaştırıyor. Sizce hangisi doğru?
Bence kullanım amacına göre değişir. bazıları teknoloji sayesinde arkadaş buluyor sanaldan. bazıları da dışarı çıkıp sosyal olmak yerine teknoloji ile zaman geçiriyor
Aslında yeni arkadaşlar da bulmaya olanak sağladığı için bir noktada da yaklaştırıyor gibi …
Hayatını bağlamadıkça bence sorun yok
Ne demek efenim 😇
Ben seni anlarım hep 😇
Saygılar sunalım 😂
Kısmen yakınlaştırıyor kısmen uzaklaştırıyor
Cevap
1Cevap
Uzaklaştırıyor ben telefonla uğraşırken kuzenim alnımın ortasına okey taşı fırlatmıştı 😂😂
Aile içi sevgi sizdeki 😂😂
Bence uzaklaşlaştırıyor çünkü artık insanlar telefona dalıp dünyayı unutuyorlar
Ama yeni insanlar da tanıyoruz
Orası öyle ama uzaklaştırıyor
Yakinlastiriyir aynı zamanada uzaklaştırıyor 🤷♀️🤷♀️😄😂😂
Bende o ikilemdeyim 😂Pp güzel olmuş bu arada 😇
Teşekkürler 😃😃😄
bence teknolojiyi nasıl kullandığına bağlı olarak her iki durum da doğru
Uzaklastiriyor. Telefona baktikca cevremdekileri ve hayati kaciriyorum gibi geliyor.
bence hem yakın hem uzak çok internetten tanıştuığım inssan oldu
Uzaklaştırıyor kesinlikle...
Cokkkkkk uzagiz
Uzaklaştırıyor
yakınlaştırıyor tabi
Uzaklık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?