Dershanede çok yalnız hissediyorum. Sizce nasıl iletişime geçmeliyim?

Lisesonum.Dershaneye hafta içi soru etütlerine gittiğimde genelde tanıdıgım kişiler olmuyor.Genelde mezunlar, tanışmadığım 12ler, 11ler felan oluyor.Kendimi yalnız hissediyorum.O zaman da çabuk sıkılıyorum ders çalışasım gelmiyor.Erken çıkıyorum.Sizce nasıl iletişime geçmeliyim ki hafta içi de gittiğimde insanlarla arkadaşça muhabbet edebileyim?Hedef kitle kızlı erkekli.Bunun dışında hafta içi gittiğimde arada sırada gördüğüm bir kız var.Dikkatimi de çekiyor.Hani hazır arkadaş ortamı kurmaya çalışırken o kızla da nasıl tanışmalıyım?
Dershanede çok yalnız hissediyorum. Sizce nasıl iletişime geçmeliyim?
Cevapla